haha uselt...

Jaa-a, det börjar gå i bergochdalbana nu igen. Jag vet int ena vad jag ska seja. Men de e uselt, de e skrattretande, de e fittit, de e sårande...
motivation sökes! Ropa hep om du har lite extra åt mej med.
hoppas hoppas hoppas verkligen att sommarn gör mitt humör till bättre.
nåja, till andra saker.. Idag har vi sista föreställningen med "icke picke pö, vem har skulden vem ska dö", snart har jag gått färdigt ettan, what? Jag börja ju just?! Int kan jag vara vara ännu färdig för att börja tvåan? Eller e jag? Bara tre år kvar nudå.
 
jag e helt lost när det gäller träningarna, vi har uppvisning om två veckor och vi fick nya tränare sådär bara?! Vad hände? Jag vill tränatränaträna, NU!!
 
vet ni vad.. jag saknar mitt långa hår :( VÄXVÄXVÄX!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0