soon

Dagar rullar på, 3 (2) dar kvar av detta år, helt sjukt och lite sorligt på samma gång. De har varit så skönt att göra nått nu på dehä senaste två dagarna och int bara ligga i sängen.
 
idag har jag träffat min saknade media klass, mina mediahoror, tyvärr va int alla med. Senare träffade jag min efterlängtade vän laura, vi fick en spontan idé att fara på bio och det blev "ainoat oikeat".
 
Jannibannihödoooo<3

stan >

Julafton kom och for i helt normi stil som förr med några undantag. I helhet har julen varit tråkit, inget nytt, alltid samma rutin. Om 20min far jag till stan och letar efter rea stuffs. SNART slutar året!!! Wiiii!
 

J U L fucking L O V

!!!!!!!!!!!! Ett mycket efterlängtade jullov e äntligen här!! Den inledde jag med tre av mina fina klasskompisar på 1h+k, måst säga att min klass e guldvärd, lycklig lottad som går i en sån fin skola med fina lärare och klasskompisar♥. Dagen före hade vi julfest som vi ettor hade ordnat som lyckades bra med nervositets stress. Fixade mitt portfolio klart någålunda till deadlinen, fick förväntans bra feedback men jag ska finslipa på det under lovet. Är endå sjukt nöjd hur min skolstart har börjat.
 
Jag tror jag kan äntligen andas ut. Inga stress förutom två små undantag. Jag gjorde ett val som jag int vila göra men som jag gjorde för min egen skull, jag slutade coachningen för juniorerna :( fortsätter nog träna föräldrarna men that's all. Tyvärr! Sista träningarna var väldigt tunga med mina barn, alla gret, alla var ledsna! var så hemskt att se, men jag e sjukt stolt över dem♥♥ we're the BEST, get ovet it!
 
Ja, och så var jag ju i helsingfors på fm tävlingarna. Förra året var de lätt bästa tävlingsår pga. BRA placering, detta år var det tvärtom, näst sista placeringen "napsahti meille" och det var väntat, vad hände?!
 
Tänk er, imorgon e de julafton och ingen snö, igen.. har ingen julfiillis heller, i mitten av november hade jag det för då var det snö och vi lyssna på julmusik i skolan och satt i ordning scenografin för barnpjäsen.
Jag börjar bli glad och lycklig igen tror jag. Orsaken är fritid och fina människor runt om mej♥
 
2014 jag är mer än taggad vad du har att erbjuda!
 

andra december, hej!

Jag hade min första teaterpremiär nånsin i mitt liv på lördagen. I helhet gick det bra, små saker som jag stapla på men inga stora. Fick så himla bra feedback av läraren och vännerna. ♥♥ Efteråt hade vi premiärsfest med klassen.
Igår hade vi föreningens generaluppvisning/vinteruppvisning. Mina juniorer gjord ett hiiiimla fint program!!! :) ♥
5 dagar tills vi far till helsingfors till FM tävlingar!!! gud så nervös jag e.
 
Idag hade vi föreställning, imorgon har vi föreställing, och på onsdag har vi föreställning för lågstadiebarn. Sen är det över. Så skönt att sluta redan 12 och komma hem och märka att man har en massa tid att göra skoluppgifter. Men får endå int så mycket gjort, perus när jag gör en massa annat.
 

RSS 2.0