you have so many reasons to be happy

Försenade julbilder!
Jag har börjat komma bättre in nu med att göra mina skolarbeten, one down many to go, som de heter. Igår kväll/natt skrev jag deadline tills idag och fick veta på dan att den ska skrivas på datorn och skicka in, och jag igen då hade skrivit det för hand så nu håller jag på att "renskriva" det på datorn. Sovde ca. 6h förra natten och denna natt ska jag sova åtminstone 7½ h. Countdown på 40min att gå och sova.
Jag är sjukt trött, vill sova direkt, nu! blaaa
 
ps. årsresurmén står still, och måst skriva texterna pånytt när det int har sparats... huh men om jag får de publicerat före skolan slutar för denna termin så e de redan bra av mej :D

SO EXCITED

HEJ HALÅÅÅÅ, som jag sa redan jag tror mitt studieliv börjar rulla nu. Och livet annars också. Jag e sjukt excited över att jag ska kanske till tyskland, Lingen på sommaren och är en vecka!!!! Int som resa annars bara utan tänkte delta i WorldChildrensTheatreFestival. Om detta blir till något blir jag sjukt lycklig! Slutet på nästa vecka vet jag om jag kan börja längta eller inte ;)
En av gårdagens samtalsämne med klassen :D i just love my class!
 

Nu för fan

Nu e den stunden att börja ta itu med skolarbeten, påriktigt! Jag ska försöka skriva om alla pjäser jag sett i helg, obs försöka!
 
vet ni hur SKÖNT det är att vara ledig nån dag i veckan när man har haft träningar varje dag hela hösten fram till jul?!
känner mej glad, mitt liv börjar att snurra mot bättre håll nu förhoppningsvis från skolans sida :)
 

Scenkonstfestivalen

... Är nu över, en lååång helg på skolan. måste bara seja att denna dag har vari speciell. Jag var på impro workshop och efter det var jag som en ny människa, de var så härlig fiilis, känndes som lm jag sku ha kunnat gå till vem som helst och börja prata. Så skönt. Lyssnade på andra föreläsningar och debatter och jag förstod ovanligt mycket!!
 
senare ikväll hade vi träningar igen, så himla roligt!! Och imorgon ska jag först vara i skolan 10:15, huuuur skönt?! Jag tror jag går och sover bort min huvudvärk.
Idaaaag

Trög start

Man märker nu igen att skolan har börjat, hinner inte skriva här, har fortfarande stannat kvar i årsresurmén i mars. Så det kommer att ta sen tid.. Igen.
jag är i skolan denna veckoslut pga. Scenkonstfestivalen akasha, fyrorna visar upp sina slutarbeten med pjäser.
tränngarna har också rullat iväg, har haft första riktiga träningarna på torsdag och idag är det lördag och jag har en sjukt träningsvärk fortfarande kvar :D just lovin' it!
 
Ska göra mej färdig och fara till skolan sedan har en lååååång dag framför mej.

tredje januari

Snart e tyvärr detta lov slut och tillbaka till skolan. Före lovet sa jag att jag ska int göra nått, och att jag ska slöa och bara vara. Jag tror det har varit för mycket. För mycket att jag int ens orka göra läxor. Men jag tänkte ta itu med det nu faktiskt.
Årsresurmén är påväg, har gjort januari, februari och mars och det tog 2½ h så kan int säga när den är klart men jag e påväg.
bjuder på vyi tider, usch så mycke smink jag har använt då :D

NEW YEAR

NYTT ÅR, nya möjligheter! Detta år befann jag mej på samma ställe som förra året med stiina, aasu, miksu, renko, jasa och asp. Vi gjorde inget speciellt, nöjt av varann, hämta pizza och spleade alias. Hade sjukt roligt :D skratta som aldrig förr, hade prima kväll med nya människor.
 
Ska försöka laga en årsresurmé, aldrig gjort så får se hur jag lyckas och om jag kommer ihåg nått av året.
 

RSS 2.0