DÖR... på allvar

! maawweee  sanoo:
eli koska tuutte takas?
Haza sanoo:
eı koskaa
! maawweee  sanoo:
JOOPa
noni  sano jo
Haza sanoo:
eı koskaa
! maawweee  sanoo:
EMIR NONI
Haza sanoo:
kuukausı vıel
! maawweee  sanoo:
vitut
Haza sanoo:
njo
tuhkapılvıen takıı
!
! maawweee  sanoo:
AI OIKEEEESTI?
Haza sanoo:
jeeeeeea
! maawweee  sanoo:
kusetat:I
*
Haza sanoo:
en?
! maawweee  sanoo:
SIIS OOKS TOSISSAS NYT?!
et vitus oo
Haza sanoo:
hjoooo
oooom
! maawweee  sanoo:
terveisii jaakolle nyt et se on itsarin paikka
Haza sanoo:
oke moro
morooooooooooooooooo
me mennnaaaaa
makkııı
! maawweee  sanoo:
moro ;<
! maawweee  sanoo:
eli koska tuutte takas?
Haza sanoo:
eı koskaa
! maawweee  sanoo:
JOOPa
noni  sano jo
Haza sanoo:
eı koskaa
! maawweee  sanoo:
EMIR NONI
Haza sanoo:
kuukausı vıel
! maawweee  sanoo:
vitut
Haza sanoo:
njo
tuhkapılvıen takıı
!
! maawweee  sanoo:
AI OIKEEEESTI?
Haza sanoo:
jeeeeeea
! maawweee  sanoo:
kusetat:I
*
Haza sanoo:
en?
! maawweee  sanoo:
SIIS OOKS TOSISSAS NYT?!
et vitus oo
Haza sanoo:
hjoooo
oooom
! maawweee  sanoo:
terveisii jaakolle nyt et se on itsarin paikka
Haza sanoo:
oke moro
morooooooooooooooooo
me mennnaaaaa
makkııı
! maawweee  sanoo:
moro ;<
för er som förstår finska. ALLTSÅ jaakko ska lämna till turkiet i EN JÄVLA MÅNAD pga. 'tuhkapilvi' som jag int vet vad är på svenska. Och när jag fick veta detdär rann mina tårar och ögonen var röda som aldrig förr.
Vet int hur jag ska allvarligt klara mej en hel månad :( jag tror jag påriktit gör självmord!!!

kan int va sant =(

21:48

Träningarna gick igen bra :) Och mina axlar lider ;< hatar att va 'base'.

Veckoslutplaner :
Imorgon (to) : chill!?, träning + lenkki
fredag : Med skriba-människorna till uni-parken, men en fråga var i helvete e uni-parken?!
lördag : 12 på morgonen/dan, lenkki med laget > till eve med laget och äta massor och bli fet ;) (Y)
söndag : KONFIRMATION♥ MONEY MONEY

Enligt vädret ska det regna liiiite imorgon, och vara sol hela resten av veckan ! :)

gammal bild!

by the way

Imorgon kommer min gudmor till Finland :) (mammas bästa vän enda sen som liten) Hon är här 11 dar. Vi hade bestämt när jag och familjen var i sverige senast att när annika kommer hit så ska vi fara till stan och dricka kaffe:D haha så maybe nån ser oss på stan en vacker dag.

OCH om jaakko kommer hem nästa vecka så är jag ganska säker på att annika vill se jaakko för vi pratade mycket om oss när jag var hos henne.
4 dar så är efterlängtade i min famn

HADE NÅTT VIKTIGT JAG SKU SKRIVA HIT MEN GLÖMD BORT DE ;<

across the world

HEJ !! :D Vaknat före 12 idag (Y) såg på cheer dvd:n några timmar, sedan laga jag mej klar och for till siic en stund, därifrån med mäxä & wade till abc, sen kom mikke dit också ;) Sen for vi till ''vanhiksen koulu'' i gamlis och sen förde jag siic hem då hon ska till träningarna och nu är jag hemma. Väntar på att maten blir färdig så sen far jag med jossu, anssi & annila till roparnäss gräsplan, därifrån till egna träningar (A)
♥mylove

off to abc

See ya later ♥:MARRE

'huulikoru'


paper planes

Vaknade 12 idag, gjorde mej färdig på en timme, sedan till lawwe och kopiera mitt betyg. Därifrån till stan, och sen till stranden och sola. MEN besvikelsen kom att de lämna int sträck av bikinin, int nånstans ;< blir ju fan ALDRIG brun :<

Sen for vi till loppis en snabb sväng, där fanns en adidas jacka för 5€, och så hitta jag i sista sekunden en trä katt åt mamma för 60 cent ;)

9 tiden ikväll far jag med lawwe till abc, kanske janne joinar ?


M.I.A - PAPER PLANES♥

huvudvärk

Klockan är 1:14 och jag ska sova nu, har haft huvudvärk hela kvällen,
tack hej

förra åre i augusti

skriba ''moka''

Söndagen när vännerna och andra fick komma och hälsa på hade jag kanske otursdag :D :
först så gungar jag (stående), jag faller från gungan framåt på magen.
efteråt så vrickar jag vristen.
sedan faller fotbollsmålen på mej (NÄSTAN i huvudet)
tillsist halkar jag i en vattenpöl så jag blir blöt.

Och allt dedär händ under 15min. (Y)

JA!

härligt :) min statistik stiger hela tiden. FORTSÄTT
Träningen gick kanske BÄST idag, är så glad och stolt
5 x-out volter (i luften) 2 skruv-volter (i luften), kan dethär bli bättre?! JO DET KAN, älskar verkligen platinum 2010
Nu ska jag bara ta det lugnt, och gå sen nångång och sova när det känns men nu just vill jag SJUNGA



FLIPSYDE - SOMEDAY♥
ps. hur får man nuförtiden att denhär rutan går att förminska?! help...

4 månader

och jag älskar dej♥
kom hem  !

Nu ska jag på träning, har spenderat min natt och morgon med siic, resten av dan med lawws, janne & ville, hörs kanske efter 9 :)

förslag

Om en vecka blir jag konfirmerad och jag har tänkt lite vad jag ska göra med mina pengar de som jag får + de som jag har sparat dvs. ÖVER 80€

1. Köpa en stereo med ÛBER härlig basso (sån som fanns på skriban)

en sån likanade men int exakt likadann.

2. Tandsmycke tillbaka


3. Spara resten av pengarna :)

hold on

Vaka typ nångång halv 2 idag, två tiden gick jag ut på trampolinen och sola lite, men det var kallt och tror att jag inte har blivit brun. För en stund sedan har jag ätit och nu själ jag musik från siics spotify till min lista.

Ska vara med sötsiic today, och så kommer hon hit övernatten.
Och saknar fortfarande jaakko
goose♥

godnatt (1:16)

i n e e d y o u h e r e w i t h m e ♥

saknan

Tumblr_l1n2tzu1ub1qatbalo1_500_large
X_a4a4ed36_large
Tumblr_l4msreq6b51qcqpzqo1_500_large
Tumblr_l4frr7ezfc1qzilpso1_500_large
Tumblr_l4m7kk2oju1qcrlimo1_500_large
Tumblr_l4dbguqlfq1qc40fbo1_400_large
Tumblr_l4mh3nxskl1qa6d5po1_500_large
måsta bara, vill i min sötpojks armar :( och jag menar allvar att jag dör om du lämnar dit längre än två veckor

m i d s o m m a r bilder 2010

siics bilder!
om 8 dagar får ja använda min lääänge efterlängtade :)♥

H O T day

HAHA vilken SKÖN natt :D var hos siic med mixu där övernatten och essi kom dit också på kvällen en stund. Hadd så kul, vi såg på filmen yes man som va helt sjukt bra, men somna i slute :s Sedan for vi 2 tiden till abc, siic & mixu hämtade hese mat. Och jag fick köra med mixus mopo dit. ÄLSKAR att köra mopo.
Vi åt eller dom och sedan gjord vi någå flummit och jag somnade. vi hadd en ''sopimus'' att vi far pånytt till abc 6 tiden på morgonen. Men joonä de sket sej.

Sedan for jag 11:25 från siic och hem snabbt och direkt med mamma och pappa till min mosters villa som befinner sej i molpe. Herregud det var inga moln, det blåst inget och STEK varmt. Tänkt dö i hettan.

Men jag råka MOKA och hårt :s NÄMLIGEN :
Jag hadd fått saft med likör i, och saften var i ett jätte fint glas på ett bord med ett annat likadant glas och samma dricka. Sedan efter någon timme när vi har ätit och så så går jag in och vilar och läser lite tidningar, efter maten fick jag ett litet glas brännvin. Satte det på bordet och gick på wc, när jag kommer tillbaka in så ser jag ut och GLÖMMER att bordet var där så gick in rakt i bordet och fulla glaset (och de andra glasen) faller i golvet och går sönder. Eller fulla glaset gick bara sönder, MEN FATTA HUR PINSAMT DET VAR !! :s

Sen när jag kom hem for jag ut med siic & mixu, och nu hemma och laddar ner musik ;)
från vllan
ps. MÅST bara berätta att jag fick chocktillstånd på skriban, anna skrämd livet ur mej, lämna upp med munnen och händerna i luften och kuna int rör på mej och tårarna rann, fy de va hemskt ;ssss

SKRIBA 2010

FÖRRESTEN SLAPP IN TILL MEDIE ASSISTENT LINJEN ! :):):)

Här kommer lite bilder som ida har skickat åt mej men de flesta finns ju som sagt på fb:)
fanny&anna pyntar flickornas sida:D

alexandra, anna & ellen

anna misshandla mej :D :<
ida♥

andras bilder dvs. fannys, annas(bertil) & alexandras

ALSKAT 2♥ (fannys bild) S A K N A R
folk


alexandra & ellen♥

robins konfirmationsfoto:D
hahahaha "strumpbyxsjacke & sängförstöraren" ;)
bella tanya ellen

marco & jacke
marco har myki flickor ;) haha
mafia spelet
kim & kevin

hjälpledarnas dans :D

spravins beatboxning ;)
fisus jesus-opera nångting:D
snas regndans

kacklarin
balettdansaren johannes

pojkarnas dans:D haha (riverside)

samppes mummojuttu:D

ps. det KAN hända att jaakko stannar i turkiet 1-2 månader pga. "tuhkapilvi" eller så sa han :o och jag dör om han gör det, han for igår dit ! :( saknan e redan stor :<♥
idag nu just

TILLBAKA !

home again , tyvärr ! :( eller liksom jo vila int hem. Sku kuna ha stanna en vecka till. HADE BÄST BÄST med alskat 2♥ kommäää sakna alla :( men ni vet va de gäller 4.7 ;) Bilder kommer sen då ja ork kopiera :) Klockan e 1:19 å e SÅ trött efter den lååånga natten , så ska snart å sov :)
Har brännt mej förresten på lägre och de SVED&SVIDER som FAN :s

ps. DRICK MJÖLK SÅ ÄLSKAR DU BÄTTRE! & jag vet att du diggaaa hevi ;)
haha hörs senare när jag har vaknat upp :D alltså vafan

de va vi de;)

9:11

Snart bär vägen mot alskat och skribaläger i en vecka. Så det betyder ingen bloggning för min del i en vecka :(


17-19

träning! Tungt kommer det bli men kul, hoppas :) E glad om jag kommer hem utan blåmärken/slag, har knappast aldrig lyckas att komma hem utan såna.

Efter 9 far jag ut med siic, mixu & jaakko !


FUUUUUUUUUUUU

Idag ''vaknade'' jag av att lassi skicka ett meddelande att han slapp som närvårdare till vyi, jag steg upp som FAN och hämtade posten, MEN stora besvikelsen kom att jag inte hade fått post vart jag har sluppit. ALLA andra har fått veta men int jag :( ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH jag DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR :(

nervööööst

IDAG skickar de ut till alla som har gått ut nian att vilken skola man slapp till :o eller det är ju inte säkert att man får veta ännu denhär veckan men ÄÄÄÄÄÄÄÄ, dör om jag inte slipper på medie assistent linjen ;<
GODNATT

before - after

>
>
!
annas bilder♥!

färga håret







blondera håret (alltså ljusare) och laga en såndär pink slinga ;) Blev riktig nöjd med resultatet.
I stan hittade jag inte annat än hårfärgen och lite mat :)
Lawwis och anna var här från 4 tiden, vi spelade gh och jag var ju under tiden och färgade håret :)

Imorgon borde jaakko komma hem från norr, och ska antagligen vara med han för då ser jag inte honom på 3 veckor ;<
och imorgon har platinum två träningsdar som e typ ett ''läger''. Torsdan slipper jag inte för prästen var dum och sa att jag får inte fa :(har skribaläger från torsdag till nästa veckas torsdag

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN MISKA!:(<3

Jepp som sagt då skulle han ha födelsedag idag ;< och idag så kom det i tidningen om hans ''död''
Kan fortfarande int fatta att han e borta, och vetint när jag kommer att fatta det, knappast aldrig :(♥ we miss you miska
Klockan är nu 13:22 och ska så småning om fara till stan med lawwe & anna. på köplistan är : hårfärg x2, underkläder & harlem"halv"byxor.

today's gonna be a sad day, miska saarikangas♥

monday

Vaknat 12 idag, känner på mej att det här kommer att vara chill dag. Klockan är snart fyra och det regnar -.- Ska typ regna hela kvällen, 9 ska det sluta enligt fmi.fi

Ska just börja fa till siic 8)


träningen idag

såhär ser man ju alltid ut ;)
jossu♥

l o s t

rolig träning :) Nu har vi tre x-out, en skruvvolt (lottis) de sista 15minutrarna av träningen gjord vi volter i "monttun" alltså kastande.

Nu har jag kommit från duschen och känner mej extra fräsh.
Hadd fundera att fara till stan imorgon , men vetinte ennu.


scouting for girls

THIS AIN'T A LOVE SONG !
love it♥
Har fått sova länge idag så skönt:)
jaakko e elak och svarar inte på mina meddelanden :( Nu kommer jag inte att se han på tre veckor om han är nånstans hos sin mommo/fammo, och kommer först på onsdag hem.

Men nåjåå, har int gjort nått annat idag än varit vid datorn genast när man vankar, och har 7 tiden träning.

Har fått ''sommarjobb'' haha ! :D Får 50€/månaden om jag tömmer diskmaskinen varje dag när jag är hemma:D -.-


i'm little bit LOST without you

joonää fullt upp som vanligt. Igår var det ännu soligt idag regnar det -.- Var vid mtv med jossu siic jaakko & jassu half (mixu lanttu renko). Fick köra med jaakkos mopo, hähää i TRAFIKEN, ni kan ju tänka er MEJ köra med en MOPO i TRAFIKEN. Sku nog int sluta bra men det gjorde det :) Bara att mopon stanna i trafikljhuset för jag inte hittade "vapaa". hihi men lär mej nog snart rikti über bra.

9 tiden på kvällen for vi till jaakko och tittade på the collector som är en jätteäcklig sräckfilm. Sedan 12 tiden for mixu siic & jossu, Jag borda ha varit hemma senast halv 1, men jag "somna" så lämna övernatten.

Efter ett idag for jag med lawwis till stan, riktigt skönt att köra hem i regnet (Y) snart ska jag börja fara till henne och vara där en stund, sry lawwis dissar dej för natten!♥

För engångsskull när jag hittar nått i stan vad jag vill ha, har jag inga pengar ;< hittade iaf två huppare jag vila ha, en harlem halvbyxor med diamanter på, och bikini. Och så var det nått annat ännu.

Har laddat ner låtar nu till min ipod som jag inte har lyssnat på ett tag och tagit bort onödiga. Nu börjar färden mot lawwis

annas fötter ;)

hot

Vakna före 12 idag av att fammo ringd åt mej -.- kuna int somna om sen mer, så steg upp och spela lite gh5. Och nu sitter jag på brors dator, eller int sitter på den men ni fatta :)

Om nån stund far jag till mtv säkert 8)
Och ikväll ska jag jossu siic och mixu och KANSKE lassi till jaakko och se på dendär ena filmen som har lämnat på hälft :) Och så ska mixu siic och jag lämna till jaakko övernatten om man får =)

SKOLAVSLUTNING 2009

carry out

jaahapp, varit vid vid roparnäs's gräsplan då en stund, ska nu ta med träningskläder och sen fara med lawwis ut och chilla, därifrån till träning :) hörs
mellu♥

SOOOOOOLEN (#)

hej alla, tyvärr har jag int blogga nå igår, hade fullt upp :s natten var hemskast ;s

gick och sova runt 1 tiden, vaknar 3 på natten till att jag har så SÅ OTRLIGT sjukt i halsen när jag svlad och annars också. (misstänkt dagen före att jag har angina) kunde inte sova alls på resten av natten, vaknade about varannan timme eller iallafall hela tiden. Efter 7 kunde jag sova igen normalt. Mätt febern sju tiden och hade 38.0 och före natten hade jag inget. DÅ tänkte jag att jag har angina. Åtta tänkte jag att jag väcker mamma och vi far till läkaren men nåjåå jag hade helt glömt bort att hon är i jobbet -.- så det var med det. Kunde sen igen sova normalt och vaknade ett. Hade inte feber, bara stegring 37.5, och inte alls sjukt i halsen mer.

For ut till roparnäs hela kvällen, senare då träningar som var lite jobbit till min hals men överlevde.
Fick köra med mixus mopo, FAN de e kul ti kör mopo ;)

har träningar idag också, lenkki -.- USCH
vad till tandläkaren idag då och lappade mitt hål (utan bedövning ';s) sedan tog de röntgen!? och så har jag på början på två hål-.-.-.-.-

var via stan och köpte shorts från hm och en (neule på finska) från jim&jill

Nu ut till roparnäs med folk:)

gamla goda minnen!

19:12

suttit hemma bara, gjort inget bara suttit vid datorn -.- jessus vilket liv!
ska nu en snabbis till duschen och sedan så småning om ut.
mina läsare, ge mej NYA låttips 8) har musikbrist

nu just : markoolio - ingen sommar utan raggae

great -.-

Kan hända att jag har angina -.- Jaakko har det nu, och emir har haft och så fick ella det också.
Har sjukt i halsen och stegring 37.1 ! fara till läkaren direkt eller vänta tills imorgon? help me

bilder som är sannalus's

bilderna är från strömsö från fredagen före skolavslutningenfläcken(?):D
sir ut som om jag sku ha snus:o
sabel♥
hahah !!:D
sanna♥

regnig dag

igår efter träningen med siic&jossu ut och köra :) börja med att vi var vid roparnäs och sluta med att vi var i abc, usch vad det var kallt att köra ;s känner på mej att sommaren kommer att vara kall ;s

dagens planer :
senare på dan ut med folk, och ska kanske fa till nån och se en film färdigt som har blivit på hälft från länge sen:)

lillaludde sitter i min famn och gosar♥







bilder från hoviska

alla bilder är jossus, men inte alla från hoviska ;)

igår kväll/natt

http://www.youtube.com/watch?v=uajLtlGVglM det går inte att sätta hit dendär youtube linken så här får ni själva gå och se om ni är intresserade vad jag pratade om :) TID : 07:38 (phenomena) ''fänäämänä'' :D

ps. bilder kommer snart från hoviska:)

love is on fire

SÅÅÅÅ BRA START PÅ SOMMARLOVET♥
Igår var jag med, jassu mixu jaakko siic jossu & lassi, var för det mesta av tiden vid roparnäs gräsplan:)
Sedan senare for didä typerna till abc och jag orka int kom med och min bensin va typ nästan slut. Så jag och jossu for till jossu en stund medan de for till abc och hämtade mat hem:)
Sedan när jag kom till jassu så var alla där utom jaakko, jag åt min mat men blev mätt efter hamburgaren :Dhaha int konstigt när jag åt franskisar hos jossu:)

Vi såg nån film, typ den hett gravedancers. Helt okej skräck :) kanske första gången jag blir skrämd :D haha!
Sedan såg vi en annan typ storm warning eller nått liknande, den var ÛBER tråkig, så jag sa att väck mej om det händer nått. Ingen väckt mej, eller lassi en gång men då missa jag det just. SÅ!!
Tillslut somna jag på soffstolen. Sedan hamnade jag i jassus mammas sovrum och somna där kanske 2 tiden, medan de andra dvs. jassu mixu siic & lassi fortsatt att se på filmen och flumma nått(?) har faktiskt ingen aning vad dom gjord. Men de gick och sova 6 tiden på morgonen och lassi for HEM mitt på natten 5 tiden :) ojojoj,

På morgonen var vi vakna en stund och prata och så sedan for vi alla hem och nu sitter jag ensam hemma och har musiken på högsta volym, nee kanske int men nästan:) Efter 4 ska lawwis komma på besök hit:)

och så har jag första sommarträningarna idag:) JESS alla träningar e vid roparnääääs♥

HAHAH de två bästa sakerna med kvällen:

"vi ser på dendär filmen gravedancers och nån sejer i filmen nått liknande ''fänämänä'' och jag härmar och det låter roligt:) sedan hållde jag på hela tiden med FÄNÄÄMÄNÄ och det let som manamana songen ni vet?;)"
och andra "jag pratar att emir ska bli psykolog och siic frågar vad psykolog är så sa jag se on sellanen joka kuunetelee ihmisten murhia HAHAHAHA, alltså det är en sådan som lyssnar på andras mord :D:D: haha, men menade murheita alltså besvär:)"
Sedan påminnde siic mej hela tiden om detdär :)
men ganska lyckad kväll, thx kaikki♥


här är låten jag pratade om :)

NICE kväll/natt

SÅ bäst. Kvällen började i stan med siic och jossu, sedan for vi till övis och var där ganska länge och hadd så kuuul!
Sen mot hoviska och träffa alla möjliga vänner♥
siic, jag och jossu var med jaakko mäxä och mixu. Eller okej lite med alla möjliga. Som allu, emir, juuso, nikke och såna, men dom var vi inte med hela tiden.
Men hade SÅ lyckad kväll :)
For till siics mamma halv 3 på natten ;)
hörs senare

s-u-p-e-r kväll

får man hoppas att det blir! Ska nu börja köra med siic mot sandviken, därifrån till stan och hoviska!
HOPPAS PÅ DET BÄSTA. och att jag inte har glömt nått. Kommer få jättekallt men mjoo tyvärr life is life :(
hörs nångång i natt kanske nästa gång.

miskas place var han dog. Hemskaste var att se när de hade spraya med målafärg miskas&chribes bromssträck:'(

kul att leka


SOMMARLOV

Så sad :( hejdå borgaregatan. TACK nio a för härliga år. och 9b för den lilla tiden jag var med er!♥
Fick betygen och rosen, gick ut från skolan ledsnast och besviknast. Betyget var sämsta betyget jag har i hela mitt liv fått, och för det ska jag dra mej riktig.. ja vad man ska seja!
och lilla söta SOFIA RÖNNQVIST♥ tack för tre år i samma skola. Kommer att sakna dej så otroligt, jag älskar både dej och din sångröst♥ du gör mej GLADAST när jag ser dej.

Svårt att lämna en skola efter tre år, och alla vänner utan att gråta♥ VI SYNS VI HOVISKA

Nu kommer det LITE bilder, men inte många, ska plåga anna att hon ska skicka, eller nån annan:)


ojoj kvalitén ! (Y)
jag just NU

hade håret såhär på avslutningen:)
tårarna rinner(Y) siics bild









haha!

sista fredagen i högstadiet

sant men sårligt :( alla minnen, vi niorna 2007-2010♥ !
Strömsö dagen var lyckad, hade så kul, niorna mot lärarna i boboll, lärarna vann tyvärr 12(13!?)-9 :( men vi ledd ganska länge:) niorna e endå bäst.

Sen kom ja hem med sanna, hon var här en en timme typ, sedan for jag med siic till stan. Och nu ska jag ut med jossu&siic♥

varje gång nu när jag är vid datorn, sitter jag och störtgråter för miska :'( lillapojken, hur just dej. bara tanken av dej och ditt leeénde gör mej att gråta :( för fel för fel för fel. Inte mer unga SNÄLLA♥

jag & siic vid staffetkarnevalen 2010:)

kommer aldrig glömma ditt leénde

Vila i frid miska saarikangas ;'< ♥
vet ni hur otroligt fel det är? :(
3 st under ett halft år. Kasimir, julle & miska ! vem är nästa?
ingen av di har jag kännt men vissta någålunda vem julle var och vissta vem miska var.
Natte & lawwe, jag kan fortfarande minnas dagen när vi såg miska första gången, vi började gå efter honom och hans flickvän. Vi blev helt kär i honom med natte. Hans leénde var härligt. Så obeskrivligt! Dagen efter det såg vi han ofta. Nu är det ett tag sedan vi har sett honom, också sista :( Miskas hår&leénde♥ något man ALDRIG glömmer.

Förstår inte att DU är borta, inte en sån person som du.
I nätet står det att han dog i efterhand men han dog direkt =(
miska miska miska♥

Mopolla ajanut nuori poika kuoli myöhään keskiviikkona Vaasan keskustassa törmättyään henkilöautoon.

15-vuotias poika ajoi iltayhdeksän jälkeen Vaasan keskussairaalan pysäköintipaikalta tielle, mutta ei huomannut tiellä ajanutta autoa. Poliisin mukaan tien ja pysäköintipaikan välillä on katvekohta, jossa on stop-merkki.

Auton vasempaan kylkeen törmännyt poika vietiin vakavasti loukkaantuneena sairaalaan, jossa hän myöhemmin menehtyi.

Poliisin mukaan autoilija ei ajanut ylinopeutta eikä alkoholilla ollut osuutta asiaan. Mopoilijalla oli kypärä päässään.

Asiasta kertoi ensimmäisenä Pohjalainen. Lehden mukaan pojan kyydissä ollut tyttö loukkaantui.


i'm out with


hide and seek

Bloggningen har inte varit så aktivt av mej. Varit ute de senaste dagarna i det varma härliga vädret♥
Har spenderat min tid mest faktiskt med jossu, som igår hela dagen efter skolan. Körde lite runt halva vasa igen. Senare på kvällen for vi till mtv med tepi&annila&saba och nå andra spurgun ;) hade kul, SÅG LILLA HEMPPA som jag inte har sett på LÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGE :(♥

Nu har också salkkarit lämna på paus för hela sommaren :( det var väldigt nödvändigt att seja.

Idag hade jag så CHILL dag, första blocken dvs. fysik hade alla nior dimission (stavning?!) efter det typ finska(?) så städa alla nior våra skåp. efter maten de två sista blockerna hade alla nior genrep tills morgondags programmeftermiddag. DET KOMMER BLI SÅ BRA! eller alltså det är.

morgondagen blir ennumer CHILLIGARE fööööööööör :
HÅL♥
matte - till waynes med lotta & sanna för vi ''firar'' sista matte timmen
efter maten - PROGRAMMEFTERMIDDAG♥

IDAG : ca. 17 tiden och titta på annilas och deras fotis match till roparnäs med den bästa JOHANNA sk. jossu♥
och så träffar jag oona också today :) hihi, HÄRLIGT NÄR DET ÄR SNART SOMMARLOV, oj härregud det är svårt att förstå men HÄRLIGT♥

ps. GOOSE ANNA HAR ANLÄNT TILL FINLAND, SHIT VAD HON ÄR BRUUUN I FEISET♥


RSS 2.0