kom hem med ett silver

(bilden tyvärr syns int helt, kopiera den bara så)
Vi kom hem med ett silver igår. Andra silvret i hela mitt liv. Förra året tävlade jag i juniorerna i samma tävling som var även mina sista juniortävlingarna och då vann vi också silver.
Vi lämnade tre ynkliga poäng från guldet. Är endå stolt över vårt lag.
Var som överlyckligaste när jag gjord min akrobatik som har int gått på evigheter på träningen och inte ens på genrepet. HUH!
 
Idag börjar vi träna stenhårt till uttagningarna som är om 44 dar.
i fucking ♥ cheerleading.
 
miniorerna gjord så bra!!! inga stunter kom ner, och de plasera sig på en sjätte plats!! SÅ BRA
 

1 day left

IMORGON TÄVLAR VIII!! (första bilden e gammal)
 
Ska nu börja cykla iväg med stigu till lagkvällen vi har med laget.
Skrev teoriprov som sagt idag som gick mot skogen :( som var nog ganska väntat, ett fel för mycke!! ÄÄÄ fittit.
Ina var här en sväng, och vi såg filmen "fjorton suger"
 
HEJDÅ

oh my god

!!! Hoppas på likadant imorgon! äää ja dör (igen)

försenade rewell center bilder


veckoslut !

Fyfan vad lång och tråkig dag. Enirgin sjunker alltid efter klockan 1.
Idag ska jag läsa läsa läsaläsaläsa på teori. Är så otroligt nervös inför morgondagens teoriprov så fjärillarna vill ut från min mage. Hoppas på det bästa men väntar på dåligt.
saknar...

müde

Sitter i skolan och e trött som bara vad. Har varit från morgonen och filmat vid ett dagis.Ska sitta här till 15:45 fyfan.
 
Gårdagens uppträdande gick helt okej. E mest sur på mej själv. Två dar till avfärd! IIIIIK.

VAASA, VIKINGS

Igår var min dag ingen vidare, däremot var denna dag mycket bättre. De måsta nog bero på den långa skoldan igår.
Var och körde igen som gick helt okej.
Har äntligen fått mitt rum städat, ska göra rosetten klar och borde öva på teori ennu! TVÅ DAR!!! ääääää. ja dör.

EPISODE 3

Cheer! EP3 from Chris Hudson on Vimeo.

 ljudet kommer före:(

barnprogram


 
 
 

kärlek


idag

haha! :D fota stiina och miksu till mitt fotoprojekt till skolan. Lyckade bilder och mycke skratt :D
Veckoslutet igen gick fort once again.
Igår var jag tre timmar och träna juniorerna, senare på kvällen for jag till laura. När jag körde hem så stanna jag i en korsning för att väja för en bil, i bilen var det fullt med pojkar och chaffisen sträker ut huvudet från bilen och skäller som en hund?! :D haha vafan.

ffffriday

inga nya bilder!
 
Skönt att ha få sluta 12! Efter skolan satt jag på datorn och börja med deadline projekte i engelska. Hålld på i 10 timmar efter att få de helt klart (med pauser imellan nog) men endå, blev int rikti nöjd får se hur de blir. Meeeennn!
 
E fortfarande sur för morgondagen när goose fyller år och jag e int hos honom som jag lovar för länge sen :(
E såsåsåså trött, men ska hållas vaken en halvtimme ennu sedan!
 
Nästa period som börjar på måndag sku vi ha varit lediga på fredagen men fick höra rykten att läseordningarna sku ändras helt och hållet, gråter blod på samma gång jag e glad över de, men freeedaa :( !!

fuck this day

Har ingen bra dag alls, int ALLS. Som tur har jag cheerleadingen i mitt liv.

sssssss




!

Hata tisdagar, som tur var dethär sista äckliga tisdagen på denhär perioden men jag kan lätt lova att jag dör i nästa period 8-halv 5. Kommer säkert varje dag hemgråtande av flera långa skoldagar och massamassa projekt, slutarbeten, läxor och "media city projekt" JAG DÖR :(
 
Once again som alla tisdagar hittills såg vi en två timmars lång film i skolan "se7en". Var femföre att somna.
När jag slapp från skolan (halv 5) så igen regna det. (igår hann jag köra 50meter och var helt genom blöt)
 
Mitt liv slutar nästa period :( tack och hej

LIKE WHAT?!


gåshud genom hela episoden

Cheer! Episode 2 from Christy Lo on Vimeo.

 

och så har vi söndag igen..

Denna veckoslut gick super snabbt, synd SÅ synd.
För er som int förstod så var sami här över veckoslutet och var igen världs lyckligaste för ett veckoslut.
Känns alltid lika bra att få krama om honom och lika mycket smärta att seja hejdå.
På fredag kom han hit på kvällen och vi gjorde int egenligen nått, såg på tv och somna.
Lördag for vi en sväng till stan, därifrån till ishallen och jag for hem och sami for med sina kompisar.
 
Senare på kvällen hämtade jag honom och vi tänkte fara och se på ted på bio men vi ladda ner den istället, när vi såg den såg vi lite på tv igen och somna tillslut.
Idag for han redan 11 :( Det är så sjukt hur svårt det alltid kan vara att seja hejdå.
E så otroligt ledsen över att jag tänker på nästa veckoslut, när mitt goosebarn fyller hela 17 och jag hade lovat han att fa till honom då men de e ingen vits för han har träningar på lördag och bortamatch på söndag.
 
Sola i nästan två timmar efteråt (de va rikti HUIPPU väder idag!!!!) och försenade mej från träningen typ första gången (alltså jag glömd att vi hade redan 4 tiden träning:D)
Träningen gick faktiskt helt okej igen om vi int tänker på att en till patient skada sej.
 
Nu har jag sjukt i ryggen och ska göra lite engelska projekt och se på bb och sedan sova.
 
Hoppas ni överlever allt detta text.




happy day


Haft en helt okej dag om int tänker på vädret idag.
Slutat mycket tidigare än egentligen.
Köpte supersnygggggga klackskor (de var ett måste)
Körde första gången i trafik som gick bra
Har städat rummet
Om någon timme ser jag min efterlängtade

såhär passligt inför tävlingarna

 

Cheer! Part 1/3 from Chris Hudson on Vimeo.

Cheer! Part 2/3 from Chris Hudson on Vimeo.

Cheer! Part 3/3 from Chris Hudson on Vimeo.


leker


Ska sitta i skolan till 15:45. Träning senare ikväll, ska läsa på engelska, och jag blir gladare och gladare dag för dag när jag tänker på morgondaaaaaan.
 
Igår gick int träningarna rikti så man sku ha vila, meeen, no can do, sådant e cheerleading, tyvärr.
Lite mer än två veckor ska vi och tävla som tur är de inga stora tävlingar så de lättar en aning.
 

uppdatera


onsdag

I måndags gick det jättebra för mina små!! jätte stolt :) Harde sedan träning vid amis, gjord bara dans. Hadd så sjukt i magen, så hård huvudvärk och trött, men jag överlev.
 
Igår tog jag det lugnt och gjorde inga skolgrejer.
Idag har jag träningar igen, och borde skriva en om en film (igen).
 
Tycker om att vara i skolan när man tänker på vad som kommer att hända på veckoslutet!! 2♥

rubrik

Jag har haft en jätte händelsrik veckoslut, äntligen lite action på helgen också.
På lördag som sagt hade vi "päivä cheerleaderina" i rewell center, jag var där från 11- halv 4.
Gick via citymarket till silveria för att göra akrobatik, men de blev int så mycket av det pga. lathet och ingen kraft efter dagen.
For endå till ishallen halv 6 tiden för att checka hur det gick för samis lag. Ele var som sällskap och så hitta vi jenna också. Sport vann 3-1, och hadd så sjukt roligt i andra halvleken (elä va de heter) haha en massa massa straffar (elä va de också heter:D:D) och fight :D plexi gick sönder också och huhhuh :D
Läma en stund efter i hallen med ele och nicke, for sedan hem vid en 8 tiden kanske?

Söndag (idag) hade vi coachmöte halv 12 - 2, sedan till roparnäs för att träna junorerna, och efteråt egna träningar. Huh så stolt ja e över mej själv med akrobatiken, ÄNTLIGEN.
Kommit hem efter 6, ätit god mat, duschat, latat.
 
Bilder senare från veckoslutet

födispresent av morbror!

4 timmar teori

ja, det är vad jag ungefär gjort ikväll. Övat inför teoriprovet i fyra timmar, int i sträck men endå.
Om 12 timmar ska jag vara pigg och vara i stan, borde gå sova! ja de gör jag, gonatt vänner

helouu

Finally fredag!
Hadd en annorlunda skolda, 1½ timme modda och sedan till karlsplan för att se på staffetkarneval. Såg 1½ timme och sedan till skolan tillbaka för att äta med sara
Så hann int ens se när egen skola sprang eller högstadie ens..
 
Lämna sedan och gjorde lite cheerstuff tills imorgon dagens "Päivä Cheereladerina" i rewell center.
Därifrån direkt med mycket mycket lite bensin i tanken till stan för att köra bil. Next time i trafiken då!!
 
For via shell hem, från dess har jag sett två avsnitt av salkkarit och ett avsnitt av tuuri.
 
Imorgon kommer jag att befinna mej i rewell center som sagt på dan och senare vid silveria.
 
Ska öva lite på teoriprov nu faktiskt.

några veckor bakåt.


inget att seja

tråkar i skolan.

+ - 0

Rubriken sejer allt, har haft en sådan dag.
For med ett bra leénde till rönn för att köra första gången, de tre sista minutrerna jag satt och vänta var så pain var så otroligt nervös (!!!!)
Men helt i önodan, gick ju otroligt bra, okej mycke bättre än jag hade förväntat mej. Så sjukt roligt. JAG VILL HA KÖRKORT NU DIREKT! Ser framemot fredan.
 
For sedan till skolan och vänta i 45minuter att timmen sku börja.
Har igen sett en film som tagit över 2 timmar, härregud när ska vi sluta se sådanna filmer i skolan!? :D Vi såg fight club och jag fatta inget av den och den var int bra annars heller.
 
Fick veta slute av dan lite sämre nyheter som fick mej verkligen ledsen, men det är lugnt det blir bra som tur! :')

han e så konsti :)


duktig

Känner mej duktig! Har gjort alla läxor och projekt jag bara kan för tillfället och tog mej ut och rullskrinna ett varv.
Imorgon är man jättepigg (skämta)

veckoslutet


Hadd i allmänhet en bra veckoslut, en sådan jag har saknat!
Torsdan var jag lyckligast när han steg från tåget och jag fick äntligen krama om honom, hann int göra nått för det var kväll.
En dag sovde jag ensam när sami var hos en kompis övernatten.
Igår var vi och fota till mitt skolarbete, åt tortilla, såg på film, tog de lugnt.
Idag har vi tagit ennumer lugnt, ingen stress, ätit hemlagad pizza och mokkarutor och gråtit en skvätt när jag sa hejdå åt honom vid tågstationen :( vill fortfarande seja hur orättvist de e.

lördag

Igårkväll var jag och krista hos late föra att göra till våra små deras tävlingsmusik! vi fick den klar och tog ungefär 2 timmar tror jag.
Kom hem, åt och såg på tv och somna sedan.

Sami borde komma hit mindre om en timme, får se vad vi hittar på sedan.
 
 

RSS 2.0