-

Trodde denna helg sku bli bra, men däremot blir den så jävla skit. Kan int nått att jag reagerar så starkt men så går det när man väntar allt för mycket och blir besviken.

Tänker int göra nått idag, högst tröstäta en massa.


HAHA SO CUTE!!


HAHA, kärlek vid första ögonkastet. En lagkompis linka denhär på vår grupp på fb! Så klockren.

Only four day left! Var supertrött när jag kom hem från praktiken, jobba 5 timmar och har sprungit en massa.
Halv fem tiden till lite före 8 har jag varit med stiina och mellu i botniahallen.
Imorgon ska jag va me goose hela dan! så länge sist. Känns som de va två veckor senast vi sågs fast de va måndag.

bilder från förra veckan








Huhhuh! Idag tog jag på mej min lederjacka första gången iår :) perfect!
Har inventera non-stop från 9-14 idag... Köpe röda skor från h&m och sedan kom krista och hämta mej och vi for till henne för att planera junnunas uppvisning och prata om allt möjligt. Goda skratt fick man sej.

Är så fruktansvärt trött att jag tror jag far tidigare och sover än vanligt.

söndags bilder








HEYYYYY


It's READYYY!! Yeah, mitt rum! mamma har ändra ordningen och jag kan int riktigt seja om jag tycker om det eller int. Byter isåfall.
Men det är färdigt iaf.
Bilder kommer senare när jag orkar ta och ladda upp.

Som alla vet är det sommartid nu och om 1½ ska jag pysa iväg till mitt andra hem.

you're everywhere


Sluta redan halv 2 idag. Och som vanligt sitter jag int i mitt rum denhär gången, det är full gång i rummet. wäwäwäwä
Vristen min mår lite sämre idag. Och den är uppsvälld.

Int hadd jag egentligen nått att berätta, tänkt uppdatera lite. Och mitt knä värker (stavning?!)


just my luck..

Hadd en mycket bra dag tills jag vricka min fot i trappan och föll på asfalten och fick sår på knä.
Känns lite samma som jag då föll på golvet för fullt och hade minst två månader stort blåmärke på knä typ för ett år sedan om int mer.

Vristen är okej som tur men int knä :( fyfan va de gör sjukt.
Nu ska jag köra till roparäs, första gången iår. Sku int vila men har inget skjuts annars.
LATER.

mä tunnen sinut, pikkusisko


Jag kan höra min katt snarka från mitt skåp. Han e alltid på en massa konstiga ställen och sover! Nå int gör ju katter nå destomer än äter och sover..

Min coachträning börjar om en timme och jag ska byta om så småningom och fa iväg.
Vakna 11 idag och kunde inte somna om. Har bara slappa hela dan och sökt efter låtar.


Imorgon fortsätter min praktik. Thanks för detta lov

psps. nästa vecka händer det ändringar i mitt rum men tänker int avslöja vad! ;) ni får vänta med spänning när det är färdigt.

hiljainen ilta, mennään pois kaupungilta

HUH. Haft en lyckad dag :) Tre timmarna med ballongerna gick snabbt och det var överraskande kul, med bra sällskap. Fick babysjuka! elä vad fan de heter. Didä barnen va så SÖTA!!!
En liten flicka hadd tappa bort sin mamma och pappa så jag hjälpt henne hitta dom och vi hitta dom tillslut. Hon va så otroligt söt och sluta direkt gråta då jag kom. :')

For sen direkt till träningen från stan. Efter det en sväng hem och med buss till stan och äta med stiina och jenna :) Blev så mätttttttttttttt!

Nu väntar jag på att goose ska ringa åt mej.


HAHA JAG ÄR BÄST PÅ ATT SKRIVA FEL.

160312

Haaallo, nu e jag tillbaka igen som påriktit. Mitt lov har gått snabbt och jag sku kuna ha en vecka till ledigt. MEN två veckor kvar av praktiken! wohoo.

Igår hade jag akrobatikträning med 5 andra och hadd kul och fatta nytt! Huhhuh nåjaa int har man gjort än ungefär 5 år på fel sätt "juoksevaa". Jep ni förstår inget med de e helt lugnt :)

Lackar naglarna just, sen ska jag till duschen och senare spendera min kväll med den beste.
Morgondagen är helt full upp.
fjant♥

sweet s i x t e e n ♥
































(12.3) ♥

kalla kårar!


Börja se på gamla inlägg för att söka en låt som jag aldrig hittade. Såg på denhär och fick kalla kårar.
Vi var bra då! och förtjäna en bättre plats

JAG VILL SE!


scrolla ner

Bilderna från veckoslutet är längre ner, vetint varför dom kom dit.


stress

Jep, jag som alltid klagar över att ingen skriver aldri och nu e de jag. Men jag har påriktit int haft tid med bloggning och int sku ja egentligen ha de nu heller.
Haft en massa VK1 saker att slutföra/göra om, och sen med en massa saker i cheerleading jag måst hoitaa i en kort tid. Sen ska man ennu hinna själv träna och äta, se på tv och sova. SÅ jag hinner int.

Bilderna från veckoslutet e på hälft ennutill. Ska försöka få dom publicerade före helgen.

I'M SORRY

weekend, party


TEINI(xdxxDXDxdxdxdXD):






HAHA KATTEN












pojat pojat...
"krap am"


'





Fixa bara snabbt ihop en kollage, vissa bilder finns på samma kollage! Men fartfylld veckoslut

wo-ooo-oooo-o

145 bilder togs under kvällen och morgonen. Huhhuh, måst ennu se igenom dem och se vilka man kan publicera :D

Men hadd en så lyckad kväll. Tack till alla för den!

Om två timmar börjar min träningar och är supertrött fast jag vaknat idag 13:45.

i love you friday! ♥

N-u har jag bråååååådis, ska nu mot sandviken var jag kommer spendera min kväll och natt!
Hoppas på en superkväll/natt :)

Sluta redan halv 2 idag som var häälit !!! men nu ska jag faa, morjens ;)););););)

fÄst

2213

Imorgon e de igen fredag och jag tyckt de va just måndag. Nåh men bara bra, väntar tills morgondagskväll :) !!!!
Vill att dagen ska gå snabbt. Idag sluta jag redan 2 och joina sedan stiina och bibi i stan. For hem vi en fyra tiden, och for med stiina till dem. OJOVOI jaa :)

Nu ska jag börja gå sova och vakna pigg hoppas jag, gårnatten gick lite sent med uppgifterna till vierumäki :/

gonatt mina gosiga läsare!

RSS 2.0