Dagen efter gårdagen

 
 
moimoiiii, idag har jag vaknat redan halv 9, for iväg till en av mina saknade bästa vänner laura som ska igen flytta mer norr ut till uleåborg för att studera. För att det aldrig blev av nått av min resa till kaustby för att hälsa på henne när hon studerade där i tre år så ska vi försöka denna gång! Om jag ens EN gång slipper till uleåborg under fem år så e jag glad :D 
 
och så har jag varit till ya en sväng för att hälsa på människor. Ska nu se på några avsnitt av idol om det finns på näte, senare befinner jag mej igen i mitt andra hem :)
 
hade förresten otroligt roliga träningar igår!!! Wuhuu dethär kommer bli bra.
 

Uuuutgång!

Jag e excited! tredje gången i sommar med ett härligt gäng♥ vi ska ha avskedsfest till anna och sna som flyttar söderut för att börja studera.
 
om hela 9 dar ska jag själv börja studera och jag e smått nervös, ny skola med nya lärare och människor som är mycket äldre än mej, eller kanske inte mycket men iallafall äldre.
 
Kan int lägga till bilder så får bli utan!

brrrr..

moimoiiii, har fått njuta av solen idag igen. Låg på madrassen i polen tills solen gick bakom träden, vågade ta en dopp (andra i år i polen) och vattnet var just under 20 grader. Jag har fortfarande så sakens kallt och de e över en timme sedan jag var i.
 
Okej jag har inget vättigt att seja, ska om 20min börja dra mej till roparnäs.
bilder före sommaren!

uppdatering

 
Snart igen en vecka från senast jag uppdatera. Jag vetint vad jag gör om dagarna rikti när jag int hinner städa, uppdatera, se på tv eller göra nått :D Men idag före min coaching om jag hinner ska jag städa!
Jag vill ändra mitt liv! som bilderna ovanför, jag vill börja ta risker och chanser i mitt liv, börja göra det positivare, lättare att tänka och int ta de så hårt. "Sitt liv är så som man gör den till".
 
Jag borde seriöst STORSTÄDA med stort S mitt rum, har säkert en massa småskräp saker jag borde kasta bort, men min motivation har int hittat hem ennuheller. Kommer ni ihåg början av året när jag sa att jag int orkar göra nått och har ingen motivation för att göra nått, speciellt att städa? Ja samma problem är fortfarande. Jag har inte orkat städa ordenkligt mitt rum sedan början av året. Och det börjar bli jobbigt. Men som jag sade jag ska ändra mitt liv. Senast kommer jag göra det när skolan börjar.
 
Jag är int säker, men jag tror jag är glad.

ordning och reda varje freda


Klockan har just slagit ett på natten, de flesta sover och jag inleder mitt sommarlov ennu tre veckor framåt. Jag har vari sjukt snål på plättar i två dar nu och de har aldrig blivi av till nått, och så har jag vari sjukt snål på choklad också faktiskt.
Börjar få så småning om ordning och reda på mitt liv. En massa saker som ska skötas all the time, med skolan, hobbyn och livet. Vem sa att livet var lätt? - nobody.
 
Ifall ni vila veta så ösregnar det atm, och jag borde gå och sova. Har solat igår före det börja ösregna, och hoppas på att bli fortfarande lite brun. Varför kan de int liksom vara sommar året om?
Har hittat mycket fina människor i mitt liv på senaste tiden, det kändes som en grej att måsta delas :D
 

Moimoiiii

Helt sjukt hur man int hinner skriva alls. Har faktiskt massa dedline att sköta, och de sir int lovande ut. Vill verkligen int veta hur full upp jag kommer vara då skolan börjar. Som tur hinner jag chilla ennu i 4 veckor.
har sovt sjukt lite efter skriban. 
jag lever mitt liv för fullt och vill ta vara på allt de bara går förtillfället, ska inte låta nån styra över mitt liv.
 

RSS 2.0