finally here again

moimoiiiii, har verkligen int haft tid att vara alls på datorn, eller städat, eller fixat grejer eller ens huvudtaget vara hemma. Jag har varit på full upp i två veckor nu (förengångsskull).
Skriban var typ bäst och hela gänget, fick nya fina människor som jag hängt med, och nu sku jag önska att det är alltid sommar och sommarlov.
 
Men igår började träningarna igen efter två veckors paus, och om en halvtimme ska jag själv och träna, ÄNTLIGEN! ♥
 
gamla bilder!
 
ps. har typ hundra miljoner myggbett på båda vristen så jag typ dör. "men int känns he nå, live e endå åt helvete" ;)
 

Big fat pony

 
 
Dagen i bilder ;)

Alskat fyra ♫ ♪

Tjooohalloo från alskat. Jag e super trött son e helt huippu juttu, för jag bruk int vara trött på nätterna när jag vill att jag ska vara och när jag e påväg till sängs. Så ska bara snabbt uppdatera smått.
som jag kanske?! har berätta så trivs jag som fisken i vattne i alskat, de e mitt andra hem på sommaren. Ledarteamet e igen helt sjukt bra så de e ju störata orsaken vafö ja trivs.
 
en massa låtar och gester som har fastnat readan och dethär e dag två (dag tre för hjälpisarna), allså ja vetint men ja har helt huippu fiilinki, och jag får vakna 10 för att jag varit nattvakt i natt :)
 
 
 

Läger en vecka framåt

har packat och åkt till alskat igen. En vecka framåt! (Y) klockan är 1:12 och jag borde sova, väckning om ca. 7h.
hoppas på lite sol, men finlands sommar är som den är.....
har egentligen inget att berätta men jag vill träna!
 
 

wcv

 
Bilder från dagens/gårdagens (hur man vill tolka det) match. Royals har vunnit alla matcher hittills ;) de vann 30-20 mot huskies, senaste gången hamnade en royalsspelare till sjukhuset pga. skada, denna gång hamnade en huskies spelare till sjukhuset. Så pain att se dem ligga på marken och skrika av smärta.
programmet för mitt och juniorerna gick bra och jag är nöjd.
 
idag/imorgon bär det av på en veckas läger igen till alskat :) wuhuuh. Inleder även två veckors träningspaus :(
 

Var är du solen?

 
 
Dehär med foreca... Hadd förvänta mej bra väder och såhär ser dagen ut.
har varit till arbetsförmedlingen idag och anmält mej som arbetslös.
min sommar har varit så otroligt tråkig, har int gjort nångting, inte ens fått sommarjobb och de e int ENS bra väder.
 
träffade laura igår, pratade as usual skit och senaste händelser, hon testade även att göra vattenfallsfläta, men mitt hår e så konstigt att de int syns :D "it so fluffy i'm gonna die".
 
 
 

Mä viheltelen vaan

Tänkte bara smått uppdatera här. I helg hade vi med juniorerna träningsveckoslut, fem timmar båda dagarna.
Lördagen var jag hos jemina för att fira henne och ida som fyllde 19. 
Om en kvart ska jag igen och coacha.
Har en hel massa bilder på telefonen som jag borde föra över till datorn men har int orka.

feeling great

Träningen var mycket lyckad, vetinte är jag senast svettas så otroligt, slute av träningen gjord vi lite muskler, och när jag kom hem gjorde jag day 7, 25:54 minuters magmuskelpass plus mini rumppass, dusch smakade väldigt bra efteråt och speciellt maten. glömde att äta så har ätit endast två gånger, haha hur kan man glömma att äta :D eller okej så full upp som jag varit idag så är de väll int konstigt.
 
hoppas på att vakna lite tidigare än jag gjort den senaste tiden, orsaken är att jag gått sova typ varje natt mellan 3 och 5.. Hups!
 
 
bilderna e tagna med min nya kärlek som ni kan se

uppdaterad

jag slängde ihop snabbt en header, kan hända att jag ändrar den ennu flera gånger, eller gör en helt ny, men den får duga till en stund. Ni kan ju vara vänliga och svara på min fråga som e i inlägget under.
NU träning!!!

help?!

Jag och kod/stilmallar går int ihop, vet någon hur/om man kan flytta min header mot vänster så den sku gå rätt med balken nedanför!? hälsningar värdelös på kod/stilmallar :D

long time no see once again

Alltså borde byta headern, men e usel på att göra nya så har aldrig fått fixat, kanske jag borde bata byta till den gamla jag har haft förr tills jag seriöst får ihop nått.
 
Jag är nu säker på att jag ska börja studera i höst!! Jag e typ s-u-p-e-r glad, och jag har int riktigt fattat de ennu. 8/14 kom in och jag är en av dem. Hoppeligen blir jag om fyra år dramainstruktör :)
Börjar skolan exakt om två månader dvs. 2.9, två månader till sommarlov, wohoo!
 
ps. grattis till alla maria today, trevligt att vakna till meddelande av mamma var det står grattis på namnsdan :)
 
 
 

RSS 2.0