finally here again

moimoiiiii, har verkligen int haft tid att vara alls på datorn, eller städat, eller fixat grejer eller ens huvudtaget vara hemma. Jag har varit på full upp i två veckor nu (förengångsskull).
Skriban var typ bäst och hela gänget, fick nya fina människor som jag hängt med, och nu sku jag önska att det är alltid sommar och sommarlov.
 
Men igår började träningarna igen efter två veckors paus, och om en halvtimme ska jag själv och träna, ÄNTLIGEN! ♥
 
gamla bilder!
 
ps. har typ hundra miljoner myggbett på båda vristen så jag typ dör. "men int känns he nå, live e endå åt helvete" ;)
 

Kommentarer
Postat av: Emma Ruuska

Man ska inte ha tid att sitta vid datorn på sommaren! ;)

Svar: Näänå, rätt :D
Maria Lahtinen

2013-08-01 @ 17:47:48
URL: http://www.muppa.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0