flunssa igen? :D

MOI, jag tror jag drar en stop gräns för alkoholförbrukning nu, det haft blivit för mycket nu och det insåg jag i lördags när vi var på samis inflyttningsfest, man mådde nästa dag som man förtjäna det, fyfan!
om jag minns rätt så har jag träffat sami senast på hösten?!?!?!?! Så det var verkligen på tiden! Som tur vet jag nu att jag kan träffa han princip när som helst nu i tre månader framåt.
 
det är helt sjukt när jag tänker att det är sommarlov om tre veckor!! Vi har avslutat scenframställningskursen och ska nu skriva en hemtent om kursen. Jag får panik när jag tänker på att om två veckor ska portfolio vara färdigt och jag har int ens tänkt på vad jag ska göra!!
idag hade vi första drama pedagogik timmen, som var egentligen helt semi intressant.
 
vm hockey har även börjat och det ser mörkt ut för finland... Autch, däremot går det bättre för oss på träningarna. Förra veckan missa jag hela veckan förutom igår och jag märker nu igen att jag int har tränat på länge för jag har träningsvärk :D
igår lyckades jag få feber (37.8), men jag visste att det sku gå över tills idag. När jag vaknade hade normal temperatur dvs. 36.6 men kände mej sjuk hela dan. Har stockad näsa igen, sjukt i örorna och annars bara hängig.
Nu sku jag kuna börja skriva lite på hemtenten, planera portfolio och slöa framför tvn :)
Gamla telefonbilder från ca. 1 månad bakåt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0