int känns he nåå

LONG TIME NO SEE! som de brukar heta. Jag har fortfarande int skrivit av samma orsak som förr, dvs. skolan. Klockan slog just över till söndag och sista sportlovsdagen, fyfan vad veckan gick snabbt. Jag har int gjort absolut nått annat än läst, en dag var jag med skriba hjälpis porukkan och bowla och for på pizza. Jag har läst 7/9 dagar på lovet. FYFAN och så mycket kvar ännu :( Eller okej en teaterpjäs kvar att läsa, stanislavskij boken måst läsas igen till provet, skriva en hemtent om en kurs och deadlinet är på onsdag.
Jag e så död... jag orkar int läsa mer, jag behöver LOV!!
 
Jag har även ÄNTLIGEN blivit en iphone ägare. Efter all världens strul att få telefonen att funka är jag lycklig!!
jag saknarsaknarsaknarsaknar min pojkvän, blaaaaah.
E förrästen sjukt excited över att jag antagligen ska sköta emmas katt i 3-4 dagar om två veckor när hon och hanna far till åland!!
SAKNAR SOMMAREN 2013♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0