dendär känslan när man har över 100 opublicerade foton

Denhär veckan har varit tajt, har varje dag haft nått på gång vilket har varit helt skönt, för det har varit varierande :)
nu är det en vecka sedan jag fick sommarlov och ååååå jag har verkligen behövt det här!
Att studera på scenkonst är en av de bästa sakerna som har hänt mej hittills, jag är supernöjd över att jag har märkt att jag har fått en ny tankesätt som e verkligen g-u-l-d-v-ä-r-d!
var skulle jag befinna mej utan denna skola idag? Jag vågar int ens försöka få svar på det.
måste bara uppnå mina mål för sommaren så nog ska det väll bli bra det här.
 
vi hade uteträningar med rust idag i tiklasparken som befinner sej mellan begravningsplan och minimani, känslan när plötsligt en konstigaktig häst springer förbi?! Trodde vi ja, men det var en älg :D alltså det var så wtf moment det kan bara vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0