you show me what it feels like to be lonely

Once again ellie i bakgrunden ❤ nu e det endast 3 dagar till tyskland, de mesta är väll klart inför resan, men sovplatsen är ennu öppet :| och inchekningen tillbaka! 
jag kommer att vara halv 10 på morgonen i tammerfors 2.8, och sedan snabbt som attan hem med tåget, om allt går som det ska så när jag kommer till vasa har jag 10min på mej att ta mej till trefaldighetskyrkan och byta kläder inför mommos begravning, stressig dag! 
 
igår kväll for jag till joni, via butiken för att köpa chipu & dipu, såg på tv och prata! Det var meningen att fa sova t i d i g t mutta toisin kävi, for och sova typ först 5 eller halv 6. Vi prata om allt mellan himmel och jord, alltså hjärta på sånt! På eftermiddagen förd jag joni och matti till alskat (❤) , vet ni hur svårt det är att vara utan någon i två veckor man bryr sej verkligen mycket mycket om? Hoppas att jag kommer levade tillbaka till finland.
 
imorgon måst jag packa, och jag vetint ens vad jag måst ha med?! borde prata med min partner i lingen hur vi ska göra vår workshop, ääää allt e bara stressit och oklart och jobbit nu med en massa resande! keep your head high

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0