my mind is on you

Hejhejhejhej!
Är jag lycklig? nä sku int säga de men helt semi glad, livet fortsätter fastän det verkligen e int lätt för tillfället.
senaste dagarna har ellie goulding på spotify räddat mina tankar, som bäst är hon i bakgrunden.
det är bekräftat nu! Begravningen ska hållas somtur samma dag som jag kommer hem från tyskland och hoppeligen hinner jag till begravningen också! måste måste måste spara pengar nu! 5 dagar på mej att göra det, fan fan fan.
senaste tiden har jag solat, chillat, varit med stiina, sovit sent, spenderat "för mycket" pengar, varit med härliga vänner, träffat härliga vänner, varit på villan, åkt båt och kramats :')
igår bl.a träffade jag nadja, alex och joni, satt nere vid academills brygga, åt jordgubbar och choklad, prata och njöt av solen. senare for vi till "bryggan" på en som blev till tre tillslut. Matti och pinja joina oss en stund före vi for till mattis vlla på andra sidan vasa, så härligt!  For hem därifrån efter 11, närmare halv 12.
jag hade så lyckad kväll, allt satt så bra, vädret, sällskapet, sommaren och drickorna.
 
idag har jag surprise cathat some bruna och simma, fört kompis(ar) till västervik och int så myki annat.
imorgon blir de väll en tråkigdag när det ska regna, de betyder en läsdag för mej då, eller städ dag ELLER en packa dag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0