:|

Fortfarande ca. 1.5 - 2 månaders gamla bilder!
 
det känns som att jag har så mycket att säga men endå har jag inget att skriva om.
efter jag kom hem från alskat har jag haft så himla tråkit, ( och har blivit förkyld)  men som tur har spontana hjälpisarna hittat på någå ti göra. Har heller inga träningar på två veckor för vi har paus så det gör ju int saken nå bättre, eller egentligen på tre veckor för ska ju till tyskland.
förra onsdan när jag hadd varit en dag hemma efter lägret så träffades vi med en del av hjälpisarna på beachen och for senare till mattis villa för att chilla. Kände mej så hemma på villan, om jag sku ha en villa sku jag vara där typ 24/7. 
På lördan var vi med vänner i fontana, long time no see :) började kvällen hos jannika, hade lyckad kväll.
förresten på sistone har jag hört av massa människor (som jag int kan komma ihåg hälften ens) att dom har läst eller läser min blogg, och jag blev faktiskt nolad för jag har int skrivit "påriktit" på typ ett halft år eller ett år, senaste inlägget var ett "riktigt inlägg".  Men nu känns de som att jag bara pratar skit.
 
Våra fina konfirmander blev konfirmerade igår som var påsamma gång sorligt och roligt, sorligt därför att vi kommer int att träffas mer som en hel grupp som på skriban.
efter kyrkan, for vi hjälpisar och jaga rosor men hadd lite problem me de 😂 sen for vi på kaffe till vissa av barnen :')
senare på kvällen for vi med joni till emma för att se på nya kattungen robin, som e sjuuuukt söt 😻 såg fotbollsfinalen där också, som tur vann tyskland!
omg förresten nästa vecka far jag till tyskland!!! I'm not ready! 😳
 
Idag har jag bara chillat, sett på åskan, varit till butiken med mamma och lagat tacoplåt som blev så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0