Turkiet, Alanya

10.8 flög vårt plan upp på hilmen och mot turkiet. Vi väntade 110 dagar och switch så gick dom. Vi hade i helhet jättelyckad resa. På samma hotell var danni och malin, det var skönt att ha bekanta där också. I flyget satt vi vid nödutgången och när vi kom till hotellet hade vi jääätte stor balkong medan de andra hade pyttelitet så man knappt rymdes att vara där. Plus vi hade en till balkong som var mindre men större än andras. NAJS.
Vi hade en dag molnigt. Man svettades som en griiiis. Jag hade egentligen inte så varm men svettet bara rann från alla möjliga kroppsdelar.
 
Jag var supernöjd med hotellet. Maten var super god,drickorna, hotellrummet och städerskan ;) haha. Vi hade planer på mycket men så lite blev gjort till slut. Det var varje dag +33. Träffade kiva folk och njöööt av livet.
Jag blev int så brun som jag sku ha vila :( noh ei siinä nyt on herkkää :D
 
Bilderna från turkiet får ni också senare.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0