Flunssa?

Dethär veckoslutet har jag verkligen behövt! Den har kännts extra lång, jag tror det beror på att jag brukar vara på söndagar redan från 14 och framåt i roparnäs och jag ska först till klockan 8 dit idag.
+ jag har äntligen städat rummet, hunnit läsa på skoluppgifter, träffat vänner
- sovit lite, int hunni ta tiden för mej själv som jag har behövat, fått antagligen flunssa. Jag slemmar upp non-stop en massa slemm, örorna är täppta, ont i halsen och tonsillerna är uppsvällda igen.
 
nu ska jag se på program som jag missat. Finns en hel del :|
Bilder från en månad bakåt (ish)
 

Kommentarer
Postat av: Saragunmarie

SV: Tack för din åsikt! Dock blev det dom blåa :)

2014-04-07 @ 09:34:00
URL: http://saragunmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0