Oh god what a day

Första skoldagen e avklarad just och just. Okej skämta men jag var så himla trött när jag kom hem.
for till skolan till 10, todde (som vanligt) att jag sklle hinna lätt när jag vaknade 1.5h före skolan skulle börja men hopsan hejsan brottom fick jag as always, var tre minuter före jag började i skolan.
 
vi gick igenom saker vi behövde veta och gick igenom skolan och matsalen var vi kommer att äta, skoldagen slutade med två timmars vandring i stan och brändö, var så himla slut.
min telefon hade bestämt sej att sluta fungra så fick int på min telefon mer så den är på service i två veckor framåt, har min gamla dåliga samsung som jag ska försöka att överleva med.
 
jag i panik körde sedan till nadja som var SOM TUR hemma och räddade dagen för behövde ringa ett samtal, körde sedan till gigantti för att slänga in telefonen och hem. Var hemma i en timme för att sedan fara på coaching.
 
lyckade att skäta mej fingret idag också, katten har tagit över min säng (igen), jag vaknade denna morgon till aviciis wake me up och somnar med den också, alltså man blir int trött på den och den är lätt sommarens låt!!
 
imorgon ska vi städa hela långa dan från 9-16, på onsdag har vi gulis, på torsdag ska vi till jeppis och fredagen kommer jag int ihåg vad som händer, och nästa måndag ska vi leka och efter det börjar reality. Vi är 9 på klassen och jag är yngst och även den enda från Vasa.
 

Kommentarer
Postat av: Saragunmarie

Hoppas e börjar gå bra i skolan! :)

SV: Toppen blev tyvärr såld riktigt just :/

Svar: Nåmen, just my luck :/ de har nog börja rikti bra i skolan :)
Maria Lahtinen

2013-09-08 @ 15:09:48
URL: http://saragunmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0