sometimes you just have to do what's right for you

Skoluppgifterna har int minskat, träningarna har int minskat, stressen har int minskat, tiden har int minskat. Inget har minskat. Men nästa år minskar det. De känns men ibland måst man göra saker man int vill göra.
Jag kommer hoppeligen uppdatera aktivt nästa år. Men ingen chans att jag kommer att göra det i år mer.
 
Detta är en fredag på länge jag int gör NÅGOT annat än är fö mej själv, tar min datorn i famnen och gör verkligen skoluppgifter. Jag e trött, jag orkar int. Första gången jag hoppas och önskar att året var redan slut.
 

Kommentarer
Postat av: Esmeralda

lycka till med allt fina du :)

Svar: tack snälla du :)
Maria Lahtinen

2013-12-02 @ 14:28:02
URL: http://getfitandhealthy.blogg.se/
Postat av: Saragunmarie

SV: Jag jobbar på Kuriren, en tidning här i Vasa :)

2013-12-02 @ 14:49:11
URL: http://saragunmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0