solbränna!!

Har int haft tid/orka att vara på datorn. Har första gången i år vari på beachen och solat. Eller egentligen har jag int sola mycket ens utan gjort allt annat. MEN HAR SÅDANNA SJUKA SOLBRÄNNOR ATT DET ÄR INT KLOKT!
För någradar sedan brände jag hela framsidan och nu bak, eller nacken, HELA armen och en liten del av ryggen. Och beachen kallar imorgon igen. Jag-tror-jag-dör! Imorgon ska jag på skribaträff med andra hjälpisar och planera lite lägret. En vecka på alskat igen, HÄRLIGT!
 
Har ingen nät på min egen dator så ni får inga nya bilder heller via kamera nu.
Tre dar kvar till yrkesexamen!! SHIT jag är nervös, kan int tro att denna dag kommer.
ig bilder från x antal veckor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0