motivation sökes!!

Jag undrar vart min motivation har farit. Har fortfarande int lust med nångting och orkar int göra nått. Kom igen, jag vill vara glad igen och orka göra nått också. Summer be nice.
 
Slutarbeten har lämnats in och jag har endast tre veckor kvar, sorligt om man tänker.
Men min stress har int slutat, har ennu en massa jag ska göra på tre veckor och jag fattar int hur tiden ska räcka till.
 
Jag har först just börja reagera på min ordföljd att hur jag skriver. Jag e tvåspråkig och skriver ordföljen finskt, vilket jag först för några veckor sedan har fått höra första gången, efter det har jag börjat tänka på jätte mycket hur jag skriver och har kommit till den slutsatsen att jag kan int skriva svenska :D Det är helt sjukt och jag e piff.
 
ig bilder, mawsii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0