what is going on?

Efter en "paus" är jag halft lost igen. Jag fattar int vad som har hänt i mitt liv på sista tiden. En sak som kommer att påverka mitt liv långt framåt, jag är så förstörd innuti så jag kan int ens tänka på saken, jag kunde int föreställa mej att en sånhär dag fanns i mitt liv.
Men jag är samtidigt glad, det har hänt mycket bra och dåligt på en kort tid. Eller jag vetint, jag e vilsen. Iallafall har jag hobbyn och antagligen en studie plats till fyra år framåt.
 
Ta mej tillbaka två år bakåt. jag har förlorat något som jag älskade. varför?
 
Iallafall till något annat: min midsommar detta år var en katastrof, natten från söndag till måndag hade vi "lagkväll" med mina juniorer och stiina men denna gång sovde vi över. Jag har drömt två nätter om nike pro shortsen som jag har beställt med fem andra, och de antände igår!!
Idag var den sjukt varmt, som bäst +35 i solen, jag tog sol typ hela dan och resultat är förståss bränd hud.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0