STARTED FROM THE BOTTOM NOW WE HERE

Tredje året som hjälpis har jag nu varit, och kommit hem från ett lyckat läger på alskat. Alltid lika sorligt att fa hem. Varje gång får jag den kännslan att jag int vill hem ennu. Najs hjälpisteam vi hadd! OM jag har tur får jag fa på ennu ett läger i år!! wiiiii.
Lägrets låt (i alla fall hjälpisarnas) var nog låten under! :D 
Jag är så glad för tillfället, har en sån bra smak från lägret, och  en massamassa myggbett på mej, 18 st om jag hitta alla. Hade sjukt fiilis när jag körde från alskat till kyrkan. Det var varmt, hade upp fönstret på bilen, hade sjukt hög volym på en bra låt, och hade annars sjukt bra fiilis. Jag sjöng och dansa och vråla och gunga, och märkte senare att jag hade prästen bakom mej i en bil :D ...
 
När jag kommit hem så såg mitt rum ut exakt såsom jag lämnade den, alltså som ett bombnerslag från skolavslutningen. Har inte hunnit packa bort/städa sedan lördagen. Söndagen gick typ att sova hela dan och måndagen var jag på urvalsprov till scenkonst i ca. 9½h och körde snabbt som fan hem och packade väskan och stack till alskat var jag kom över en timme försent :D
 
FÖRRESTEN på tal om urvalsprov, har det tydligen gått bra för mej!!!! :) wiiiiiwiwiwi, jag är ganska säker på att ha en studieplats till hösten men tänker inte överreagera förrän jag har brevet i min hand.
 
 
ps. ordet sjukt är sjukt roligt att seja, liksom de beskriver så mycket. Jag e sjukt glad :D FINALLY. TACK♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0