heimoi

Har inget speciellt att berätta, ville bara uppdatera lite. De senaste tre dagarna har jag rör mej med cykel eller gående, jee bra jag!
Mina dagar rullar fortfarande hemma, träning, hemma osv.
Idag efter träningarna cyklade vi med stiina till mtv för att se på fotbollsmatch, cyklade via stan hem.
 
Stekade på balkongen även också. Det är så sjukt varmt där för det blåser inget och är åtminstonde +30 i solen.
Kan väll seja nudå att jag har kommit in på scenkonst, hur kan man uppfatta ett sådant meddelande var det står "roligt att du börjar! Vi ses i början av september." Kommande fyra åren ser lovande ut :)
 
Nu ska jag pina mej själv i sommar och läsa böcker och jag börjar med boken Sofies värld!
Inte ens en chans att jag kommer hinna läsa ut boken förren hösten
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis till studieplatsen! :D

Svar: tack goose! :)
Maria Lahtinen

2013-06-20 @ 18:18:53
URL: http://kalderbaata.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0