let me love you

Hela gårdagen var ganska busy, slipper aldrig och sova då jag vill! dröjer alltid ut sej över 12 :(
Skola (praktik) från 8-16, körde raka vägen till superi (butik) brevid polisstaionen för att picka upp nicke som har viljat så länge fara och köra. Körde till melmo för att hälsa på robin, och sedan till piccolo. var vi pratade en stund före jag skulle hem och nicke fortsatt med sina kompisar.
 
CHEER WARNING!!! (läs int nästa stycke ifall du int e intresserad av cheerleading)
Var hemma 6 tiden, halv 7 for jag på träningen. Min volt har försvunnit nånstans, förr gick den ju som rinnande vatten, men nu landar jag på knäna all the time, speciellt igår :D:D haha, mina knän har finfina märken från mattan.
Men är jätte överraskad när vi gjorde "toukkari flikkin" har a l d r i g vågat göra och igår för första gången gjorde jag och hur enkelt och roligt som helst. Gjorde även toukkari volt som var också så roligt, och överraskande lätt. jag älskar akrobatik !!!! wuhuuuuhuuhuhu.
 
Idag ska jag coacha mina barn igen :) jeeee.
Cheerleadingen räddar mitt liv, jag sku int ha nått liv utan de! thank god.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0