virus

Har huvvit med vad som helst idag i skolan.
Var en sväng till hälsosystern för att visa upp min hals. Den är smått uppsvälld och har virus där.
Drömde faktiskt att jag hade sjukt i halsen men när jag vaknade hade jag det påriktit.
Känner mej smått trött i ögorna, antagligen pga. min hals...
 
Jag har säkert nån vinterdepression, har int orkat göra nått på 3 veckor :( int orka städa eller hjälpa till. Bara luggit i sängen och int gjort nått, sedan förståss varit på träningarna men dit lämnar det. Är trött hela tiden :(
 
Once again en dag när jag slutar fyra och min coaching börjar halv 5, jag vill ha mat. jag vill hem! jag vill ha sommar, jag vill ha min fiilis tillbaka :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0