veckoslut IGEN!!

JEEE! Vaknade halv 8, gick till duschen och fixade mej. Satt mej i bilen efter 9 och körde till skolan. Jag hatar mammas back (stavning!?!?!) får int i backen, två gånger tänkt jag börja lipa för satt i bilen så jävla länge och försökte få i den, så länge tills det seriöst tog sjukt i armen.
 
Nåja anyway, är i skolan SISTA DAN AV PRAKTIKEN, vetint om jag ska vara glad eller ledsen men efteråt böjar kunnon opiskelu.. Kommer jag nånsin bli färdig?
 
Ska väll sniika in mej till festsalen och se på "vanhojentanssit" vetint hur det skrivs på svenska haha :D
och senare ikväll ska jag träffa ele, och hämta sami från tågstation. Hoppas verkligen verkligen verkligen på en bra veckoslut. please

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0