speciell skolvecka

Äntligen har jag fått öppnat datorn. Alltså jag har tusen program jag int har sett som har borde. Men hinner int, det är fortfarande för lite timmar i dygnet.
 
Min veckoslut var lite annorlunda men bra. Fredag lämnade jag i skolan och såg på vanhojentanssit med ele, for därifrån till hvc visade upp lillfingret, och gick därifrån med ett bandage som jag så dåligt lagt, läkaren var annars också int från den bästa sidan. Nåvel har inget speciellt i fingret, typ en spricka eller nått, men de e ok nu.
For till spice ice och köpe efterlängtade frozen yoghurt och jag blev besviken, köp inte! den smakar ju int nå annat än glass och liiiiiite yoghurt.
Var också till mysport en sväng. Såå for kvällen att skjutsa runt folk.
På lördagen tränade jag rust (föräldrar lag), hämtade sedan sami från vili. Några timmar senare förde jag honom tillbaka och for iväg på lagkvällen vi hade med iron.
 
På söndag hann jag ennu vara med sami som tur fören han for hem. Usch vilken längtan jag har redan.
 
Denna vecka i skolan är speciell. Gick genom denna vecka vad som kommer att ske, och slutarbete (!!!killme)
Och sedan hade vi skolans "talent show" och jag blev besviken. Såg en enda framförande som var bra. Jag joina heli för resten av klassen dissa mej :(
Imorgon skulle vi ha föreläsning bara, men skippar de och lämnar hemma. På onsdag ska jag befinna mej i ritz, wuhuuu!
 
Usch så mycket text, nu ska jag förbereda mej för träning.
Har förresten så fruktansvärd hård tandvärk så de e int klokt :( grät mej i sömns förra natten pga. det.
Alkoholen i tanden hjälper inget, har nån tips!??!?! Skulle ringa tandläkaren idag som hade redan stängt, så det blir imorgon.
gamla ego bilder
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0