i'm dying

Kommer att stå tomt här ett tag, eller kommer int att skriva ofta nu. Ska ha färdigt slutarbete tills måndagen och jag e långt ifrån att bli klar. Så wish me good luck. Men jag ska bli färdig i år det är säkert!!!
En massa som ska göras utanför skolan också, jag hinner helt enkelt inte.
 
Min telefon dog i söndags pga. inget telefonminne kvar. Förde den till service igår och var så lycklig lottad att jag inte behövde föra telefonen heller för gubben starta om den så att alla appar, meddelanden, inställningar osv. försvann. Fuck you samsung, det är bra till en stund men endå är den full snart igen.
 
Nu ska jag fortsätta och leka duktig studerande.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0