16:50

Sitter fortfarande i skolan och skriver tre timmars försenad deadline.
Som tur är träningarna först halv 8 så jag kan sitta till halv 7 om jag vill.
Mina tankar snurrar bättre när jag är ensam i ett rum med musik i bakgrunden ELLER i ett klassrum var det finns lärare som kan hjälpa.
 
Jag har stressat om slutarbete redan från ettan, jag visste verkligen att det inte kommer bli lätt.
Stressat i dag som någon annan tok. Har varit fem före att gråta hela dagen för allt stress och tillslut behövde jag släppa ut det. Som det sägs:
och det är sant. Det hjälpte mig, stressen minskade verkligen och jag kunde fortsätta jobba.
Nu ska jag fortsätta tänkta tills huvudet exploderar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0