pust

En av de bästa veckosluterna på länge.
På torsdag klockan 6 tiden kom mitt goosebarn hit (!!!) Var så himla glad.
Fredagen var jag en snabb sväng till stan, packa, och for till heli med stiina. Sedan när alla hade kommit (jannika, meerianniina, jossu) for vi till butiken för att köpa mat och dricka.
Vi hade en överraskningsfest för mellu. Hon vissta som tur inget, hon hade bara planera att ha en myskväll med film med anniina och heli. Meeeeen, toisin kävi ;)
 
Hon blev så överraskad, och kvällen var suverän. Hade så roligt att de e int klokt.
Nästa dag vakna vi alla förutom jossu, hos heli. Jag och heli till att vi hade otroligt sjukt i nyckelbenet/axeln, de bara värkt. Vi hadd ingen aning vad de kuna vara.
Senare for jag och träna juniorerna, och for sedan hem.
 
Efter några timmar var goose här igen.
Nu har han åkt hem för 1½ timme sedan. Alltså lika svårt att seja hejdå.
Så händelsrik veckoslut. Härregud! I LOVE MY FRIENDS♥
 
 Ifall ni int orkar se 200 likadanna bilder så skippa! Bilderna e antingen mina, helis, eller meeris!
 
 
love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0