sorg

När jag började skriva om mitt projekt, tog jag info från wikipedia. Skriver om mozart, sedan ploppa det upp ett intressant efternamn "stolpe" min mammas föredetta efternamn. Jag tänker alltid på min morfar när jag hör efternamnet.
Så jag tog en paus från skrivandet och börja googla min morfar (som jag gjort förr) sökte på wikipedia också, det fanns info on min morfar. Men det hade jag läst förut.
 
Fortsatt googla, tills jag hitta en random sida och randombilder från botniahallen när två lag spelade mot varann (en liknande minnesstund för honom). Var det var ganska mycket folk och det stod att de hade en tystminut för min morfar (år 2006) och att han dog hemma i hjärttack. Mina tårar börja rinna ner för kinderna och jag börja få huvudvärk.
 
Gud vad jag är stolt över min morfar, gud vad han är saknad. Det är så fel :( vill ha honom så otroligt mycke tillbaka. Allt sku vara mycket lättare än i dag. ♥
 
Minns fortfarande den dagen jag fick höra att han gått bort. Jag kuna int tro det till sant. Längtan är så stor att det finns inga ord att förklara heller det. Jag älskar dig min bästa morfar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0