lähdetään kauas pois, sinne missä on lämmin

tänkte igår kväll skriva via telefon. Eller jo det gjorde jag men allt försvann när jag prata i telefon. Idag har det int vari nån vidare dag. Direkt från morgonen ploppa en sak upp som jag tänkt på halva dagen tills jag kunde glömma den till en stund. Enda som har fått min dag till bra är träningarna och människorna som finns där. Var med de få lagkompisarna som kom på plats till "lagkvällen" i två timmar och for och träna med egna laget och iron. Shiiieet vad stolt jag var förengångsskull över mej själv. :) Har näst sista lediga fredagen imorgon som kommer att spendera direkt från morgonen på halkbana och mörkerkörning. Senare på dagen ska jag skriva ett projekt.<b/div>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0