t i s d a g

For till skolan till 12 för at ha matte stöd i en timme. När jag kom hem solade jag två timmar, åt och for iväg på juniorernas träning. Vi träna ute, var nog en aning kallt men de gick. När jag kom hem såg jag på salkkarit och sedan for på en halvtimmes lenkki me stiina. Jag sku ha matteprov imorgon men matteläraren hadd moka så vi hadd stöd om fel "ämne"... Så vi ska först me ina till skolan på ny stödtimme på torsdan. Fyfan va jobbit....... Nåååå men imorgon på morgonen far jag till goose en stund och far sedan med mamma till cubus :) äntligen. Dehä att ja int kuna blogga från telefonen va ju lite intressant. Så smart som ja e så tyngd jag på html knappen och skriver här istället :) nu gonatt. Ps. Raderna blev lite konstiga då de funkar int att ändra från telefon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0