denna dag

Före jag och mitt lag for på lenkki hann jag se ungefär halva matchen av fin-usa, så sista halvleken (heter de ens så?!) blev bandat. For på en längre lenkki denna gång och vi sprang hådare. Int va de så farligt int men fick så sjukt under fötterna och fick skavsår + att de börja sticka runt i magen.

Haha, de va helt okej när vi sprang förbi ett höghus hör man någon ropa, de var ett tecken på att de gick bra för finland!!! Och snart efter det fick vi höra att finland vann 3-2 !! härligt. Då fick man mer motivation att springa.

Nu är mina fötter, vader och lår sjuka men de är värt :)
Sku kunna äta ennu nått och sedan gå så småningom och sova.

Dendär andra jag kom av misstag när jag photoshoppade, vetint hu ja lyckades, men tyckt de va lite häftigt så de fick vara kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0