0.17

Sovde ut ordenkligt, vaknade 1. Hade endå inget för dagen att göra så varför inte sova?
Tre tiden for jag med familjen och min gudmor till marcopolo för att äta. Såååå länge sedan sist jag varit där.
Senare på kvällen var det lenkki med laget igen. Det är så roligt när 6/35 deltar :) ... Känndes så otroligt bra efteråt igen, sprang 5km.
Har sett ovanligt mycke på tv denna dag, borde ha städa här nu i två dar men de ha lämna så jag tror jag gör de imorgon istället för de ska endå regna hela dagen lång.
Denhär längtan e otroligt, prata igen en stund me goose som känndes ungefär att äta igen efter 10h, vilket betyder härligt. Jag har bara varit två dar ifrån honom och jag flippar snart.
HUR ska jag klara mej efter två veckor??? :( jag vill int ens veta, kommer att gråta mej till söms varje kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0