:)

Veckoslutens träning, DONE! 6 timmar har jag tränat igår och idag tillsammans. Och mina muskler e så LIMIGA. härregud jag har aldrig säkert haft alla muskler sjuka på samma gång. Jag har vaderna, låren, bakrelåren, magen, ryggen, armana, axlarna, nacken sjuka och det är pina.

Vill int veta sedan imorgon hur sjuka som kommer då vara.
Huh, nåjaa anyway så va de jätte roligt. Mika och Tomik var så roliga och bra att lära :) För er som int vet så mika e ju sedan världsmestare i parterstunt i cheerleading, och tomik e jenkkivalmentaja. :)

Mindre om en timme ska jag på coachmöte, första iår.

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej! Nej det behövde vi inte :) Dessutom så trodde även de andra grannarna att det brann eftersom det luktade väldigt bränt.



Tror att man kan åka på böter om man "tjuvringer" osv. Det kunde lika väl ha brunnit i lägenheten, och man ska inte behöva tänka tanken "tänk om det inte brinner". Det är då det kan kosta en massa liv om det verkligen brinner på riktigt. Jag ringer hellre en gång för mycket, än en gång för lite.

2012-01-30 @ 09:08:17
URL: http://rajdich.blogg.se/
Postat av: Sofia [fotoblogg]

Svar: Okej, jo men alla förslag låter bra! (:

2012-01-30 @ 18:51:28
URL: http://sofiabjorkesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0