:):)

Fredagen den 13, och det borde vara en olycksdag. Jahapp, inget dåligt har hänt mej, bara bra :)
Kommit hem med en massa saker. Mindre nödvändigt och mer nödvändigare.
Har även och frågade praktikplats och sku få veta om jag slipper dit nästa vecka.

När jag och mamma for hem från stan hade en mopobil kört ut ur vägen i en dik typ, eller nästan i ett dike, men iallafall rullat ner och bort från vägen så den lämnade på taket.
Sedan när vi kommer till gården hade plogbilen varit där så det var ungefär 40cm snövall när man ska svänga in vi gården så då tog mamma plogen i handen medan jag satt i bilen och körde lite. Härregud jag kommer ju aldrig att få kortet, det var så svårt! :D gasade knapp nått så for bilen hårt iväg.

Snart kommer goosebarnet mitt hit. Och så ska vi ha en myskväll med massa att äta.

Kommentarer
Postat av: william

bra att inget dåligt hände dig^^



SV; naw tackar så mycket:D Så snällt:3

Och vad tycker du om mina "Red Apple" Modell bilder som jag har tagit på min vän:D?

2012-01-14 @ 11:26:43
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0