tandläkare

Ojoj vad tiden går att man int hinner skriva.
Varifrån ska jag börja och med vad?

Igår hade vi akrobatikträningar vid silveria, men en sak kyrsiii mej så otroligt!!

Och idag har jag lidit läs lider, hade tandläkartid 12 idag och de borra, så de bedövade två gånger på olika ställen. Enda vad jag märke vad att min näsa hade ingen kännsel, men nog i munnen...
Okej men som tur for kännseln bort från munnen sedan men att ha ingen kännsel i näsan var äckligt.
Det hade blivit bedövat enda upp till ena ögat och öga vila int hållas vaken..

Jag låg där inne i 45minuter och nästan somnade. OCH hade ingen aning vad de gjorde inne i min mun. Men sedan kom överraskningen att de hade "gömt" min gulafläck på ena tanden så den syns knappt mer.

NÅJA efteråt det var klart kunde jag inte göra annat än skratta åt mitt ansikte :D haha, de var så jävla roligt, mina mediahomies vet (!!!:D) haha när jag log hade jag likadann smile som lauri tähkä.. haha ENA sidan av mungipan gick upp bara när jag log med tänderna, och man kunde ju inte göra annat än skratta ennumer åt sej själv. :D 

Efter några timmar när kännseln gick bort från ena sidan var det lugnt, men hade ennu bedövat andra. Efter en stund började mina tänder värka, och om jag ska vara ärligt så har jag ennu bedövning vid ena sidan... 12 hela timmar. Okej kännseln i munnen är tillbaka men har fortfarande en obehaglig sjuk känsla i kinden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0