loistaa tähdet ja kuu

Hur går alltid domhär veckosluten så snabbt?
Var ju just och hämta sami från tågstationen när jag förde han tillbaka. sjukt snabbt går tiden.
MEN två veckor så då igen!!!!
känndes så dumt att ljuga åt honom när han frågade mej till uleåborg denna veckoslut. För kunde inte seja sanningen för jag skulle överraska honom, nämligen var i går till lappfjärd och satt en tatuering i handleden.
 
Vaknade 7, 08:15 var vi iväg. Märkte mycket snabbt att jag hade kört fel, enligt min navigator på telefonen. Men tänkte endå köra på mammas råd.. haha gud, efter en timmes försening, sväras, arghet och hopplöshet ordnades allting.
Är nöjd över min tatuering. Var så trött när vi kom hem alltså ett tiden. Var hemma 45 minuter och for sedan och träna juniorerna näst sista gången.
 
Sami har åkt hem för 2½ timme sedan och ska själv snart förbereda mej inför träningarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0