sådan känsla när ord finns int ens att förklara...

Har haft en otrolig dålig dag. Börja med att jag missa bussen och sluta med att jaa jag vet int om jag iss berätta ens men om ni e intresserade får ni fråg nån helt annanstans än här.
Och ifall ni undrar att varför jag skriver ens såntdär utan att jag då berättar vad som har hänt är därför för att det får mej på bättre humör när jag får de ut från mej. Int för uppmärksamhet.

Undrar verkligen när jag börjar se ljust i mitt liv, jag vetint hur länge jag orkar sånthär mera.
Vill vara i ett hörn och gråta tills de kommer inga tårar mer.


but never give up

Kommentarer
Postat av: stiina

<3 rakastan sua

2012-04-18 @ 22:22:13
URL: http://sstiina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0