igår

Igår glömde/orkade jag int blogga, men blev glad av solen när det var +8, hade super varmt, kunde inte ens vara men en tunnjacka (okej jag hade en huppare under). Men hade en helt okej dag. Vi bowlade men norskagästerna och jag slåg tre eller fyra strike jag minns int. Men de va ganska humoristikskt när jag fick min första strike så fick alla på min bana förutom en stirke direkt efter mej :D
Sedan for vi till rax för att äta och jag blev så MÄTT. Väntade en timme i stan på bussen och var hemma efter halv 7.

SKÖNT att sluta 12 på fredagar, ska sedan en sväng via polisstation och sedan hem. Får se vad som sker i kväll.

"gör int livet för invecklat" - håller med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0