vitutus maanantai

När jag vaknade så regna det, HÅRT.
När jag körde till skolan ösregna det,
när jag hade kört ungefär en halvkilometer var jag genomvåt. Jag körde till roparnäs för att tanka,
när jag skulle sätta in 5 euron i maskinen så accepterar den int den. "kontrolera sedeln" och maskinen spottar ut den. Smart som jag var laga jag 5 euron i fickan för att få den lätt ut från fickan och tankningen sku gå snabbare. DEN VAR JU GENOM BLÖT! Men nähä.. Fick hoppas att jag slipper till skolan med den lilla bensinen och jag kom fram.
Dusbstep i öronen och körde till skolan i ösregnet, det hjälpte inte jag var fittig, oftast blir jag glad av dubstep men inte ens det fick mej på bra humör.
När jag kom fram till skolan var jag som en dränkt katt, tog av mej alla kläder som var blöta. Jag hade laga på flera lager av kläder och tänkt att det skulle hålla och det inte sku komma igenom men jag hade fel.
Började laga kläderna på tork, tog fram med en lärare och bertil en massa lampor, fläktar och stolar. Nu har de torka ganska mycket, och det är ju nått positivt. Men nu upptäcker jag att min halsduk är försvunnen. Gick runt skolan ett varv för att se om jag tappat den ute, men nej. Är 99% säker att jag tog med halsduken till skolan, den var ingenstans ute och inte i skotern heller, nu just är jag så ledsen och arg :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0