maanantai - vapaapäivä



KYLLÄ! Vaknade virallisesti 11 idag. Halv 12 kom sami till mej, så hade en rikti myyyysig dag. Han var här ungefär 7 timmar. Och imorgon back to school.
Fick veta idag av mamma att hon och pappa far till kreta nästa vecka och e där i en vecka för att pappa fyller 50 om två veckor. E så avundsjuk så jag sku vila gråta. Min största önska e att slippa utomlands till ett varmt ställe, har aldrig varit så det är därför jag vill. Ska göra en rikti lång "tuliais" lista till mamma!
Fick veta idag även att jag fick finally läkartid på fredag 09:45, så jag kommer ha en kort dag på fredag, slutar 1 och vetint hur länge jag kommer att vara vid läkaren.

Kommentarer
Postat av: Juuli

aaw så sööta nie :)

2011-09-06 @ 15:22:31
URL: http://ucancallmejuuli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0