january first oh you like that gossip, like you the one drinking what god sip dot com


Great day i skolan, var glad när jag såg att det var ungefär 5minuter kvar tills vi slutade och förstod att det är fredag. Jag älskar när läraren sejer före man far "trevlig helg" HELG♥
Körde med fiilisen i örorna, när jag kom hem såg jag på gårdagens salkkarit, var ute med katten en sväng, en snabb dusch, och har gjort smulpaj som är riktigt snart färdig. Den sir bra ut och får hoppas den smakar bra också.
Halvtimme rejält borde goose befinna sej här.

Morgon dan e så full upp det går bara att ha. Enda från morgonen 11 till kvällen 10. Ska uppträda i rewell center klockan 12 med lagen för det är rewell storm. Och 3 tiden börjar dagen och kvällen för de som tränar nått lag. Är taggad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0