ändrade planer

Efter skolan for jag till stan som jag skulle men ensam, soffi hade skolstuff att göra så vi tar meeting next week iställt. På morgonen när jag åt så såg jag igenom anttilas tidning och jag lämna fast för en liten plattång som kosta 20€ och en krepptång för 20€, men i anttila så var plattången 15€ men jag köpte krepptången för plattång har jag endå som jag int använder nästan aldrig nuförtiden.
Och jag sku bara köpa den, men jag for in till seppälä för att se om den fanns ennu kvar peace halsband men de fanns int, så då hitta jag vantar för 8€ och grafittinagellack för 3.90€. Prova också en mössa men den var int mej så den lämna jag så jag får till jc för att se om di hade mössor där ennu men de hade inte så då fasta jag på en huppare jag hitta. Och den blev min för 40€! autch...
Efteråt tänkt jag att nej nu far jag hem före mina alla pengar är slut. Och nu vet jag int hur mycket pengar jag har kvar och vill int veta heller.


jag e mer än glad :)

Snart ska jag se gårdagens bb som börjat och salkkarit.

Kommentarer
Postat av: jasmy

vähä söpö suoristusrauta! :)

2011-09-03 @ 10:19:19
URL: http://stopdreaming-jasmin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0