0909

JAG ÄR HUNGRIG, har ätit för snart 6 timmar sedan, men jag vet att jag får mat snart.
Inatt sovde jag 10 timmar♥ vaknade 9 medan de andra skulle börja timmen 10 minuter efter jag vaknat.
Läkarbesöket idag gick snabbt och kommer få inom kort ett brev hem om fysioterapeut tid. Kom till skolan sådär passligt till maten, var halft lost när jag kom till skolan tillbaka men sen kom jag på spåret igen. Så hade en ganska kort dag idag ennu till när jag slutade 1. Min strupe är trång. Mina tonsiller är uppsvällda, och känns som om jag kvävs när jag dricker nått. Och det är lite äckligt. Jag försöker överleva utan att bli sjuk eller förkyld igen.

Har typ trögaste nät för tillfället så mer bilder kommer nångång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0