alright


Sean Paul - Got 2 Luv U Ft. Alexis Jordan (fiiilis)

Ni måst börja bli van att dethär blir en vana för mej att blogga minst varannan dag! :D hehe, tiden räcker int heltenkelt till eller kanske den gör men jag e lat och orkar int vara vid datorn utan sover helre.
Idag e (var det) sista lovdagen och imorgon back to hell.. Vi var med laget idag till tropiclandia och simma och de va SÅ roligt, har varit där senast i lågstadiet :D Vi fjolla, skratta, gjorde stunter, åt och hadd rikti trevligt med laget. Hihi de va en söt liten flicka som kom upp till oss (= vi gjorde stunter till henne).
När vi hade simmat så åt vi där och maten var... jaa de behövs tror jag int kommenteras.

Halv tre ungefär körde jag till roparnäs för att träna småbarnen igen, di va få idag men de gick endå.
Sen hadd jag egna träningar igen. Nu har jag duschat och ätit och klockan 9 ska jag titta på bb talk show.

Imorgon börjar även min första fysioterapi"gång"

bjuder på en gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0