0941

Vakna idag 8, gjorde mej färdig på en halvtimme och körde iväg till skolan med musik i öronen. Vi var 3 stycken från vår klass som var där, vi prata lite om praktiken och vårfesten, det tog int ens en timme så fick vi fa redan hem. (WÄWÄWÄWÄWÄÄÄ!)

Kom hem kvart över 9 ungefär. Mamma for just till massören (haha stavning?) Och jag fick en idé att joo vi har med tåg till seinäjoki för en dag ennutill då klockan e så lite. Men mamma tyckt vi sku fara istället med bilen för det blir billigare. Mamma tveka först lite men vi sku sedan se när hon kommer hem, men hoppas verkligen att vi far så jag också får lite växling på dethär livet och annars också då klockan är först 09:45.

Senare idag har vi uteträningar för hutski är stängd.

jag avskyr mina lockar :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0