lätkäilta & party

Var hos eetu igår med bra porukka :) Där var tepi, mixu, mäxä, stiina, jag, eetu & vili. Och så hadd eetus bror också nå kompisar där så hela kämppän va full. Börja med att pojkarna spela nhl på xbox och jag och siic var i bastun (den va int på) och prata allt möjligt. Senare så börja hockeymatchen SPORT - JUKURIT såg alltid sådär lite emellan åt på det. När pojkarna såg på matchen så tog jag och siic över xboxen och börja spela nhl :D ahah aldrig gjort det förr och de gick nog rikti bra ;) men de sluta 0-0 för mej och siic.
Senare så beställde pojkarna kebab med kotiluljetus. Efter då hockeymatchen sluta har ingen aning vilken tid men den sluta iallafall 4-1 till sport ;) Så det blir kanske för min och siics del att fa på måndag och titta på hemmamatchen :) Men bara kanske.
Men iallafall så gick vår porukka i övrevåningen för att fortsätta att ha kul. Nåh pojkarna börja igen spela nhl och jaa jag vetint :) Men kul hade viiii! TACK eetu för att vi fick komma! =)

hahaha de va så paha :D Då typ vili, tepi, mixu och eetu hadd fari så var det bara eetu, mäxä och jag av vår porukka kvar så hadd eet sagt att jag sku hjälpa honom att bädda sängen så sa jag att joo vänta ska bara seja hejdå åt siic, sedan gick vi båda ner och eetu börja spela gitarr och jag sa hejdå åt siic. Sedan sa jag åt eetu att nåjåå vi bäddar nudå jag far upp redan. Och jag fick inget svar av honom så jag for upp och vänta. Och jag vänta där i 10-15min och jag hörde inget nerifrån :D Sedan ringd jag åt eetu och sa (på finska) "när kommer du och bäddar?" -"va?!!??! e du ennu här?" "haha jag sa ju att jag far upp och väntar :D" ... Sedan kom både eetu och mäxä upp :D haha ingen av dom vissta att jag var kvar :D fail!

Nåjåå vi bädda sängen och så gick jag hem från bobäck till kråklund ca. 6.4 km. Det tog ungefär en timme att gå hem kanske lite längre. Fastän jag gick raskt!

NU ska jag iväg på lithiums träningar och efteråt egna träningar. Är hemma efter 7! :) hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0